środa, 18 września 2019

Artur Nowak * Duchowni o duchownych

Cześć 😊

Będąc w Gdyni na spotkaniu #pięknonafali, przywiozłam kilka książek wymiankowych, dziś jedna z nich. Jest od Moniki, poleciła mi ją, a jeśli ona poleca to bierę :) a że miałam mało czasu ostatnio na czytanie, musiałam się spiąć, bo zawożę ją dalej ;) zaklepana to dziś napiszę wam o niej kilka słów.

Artur Nowak 
Duchowni o duchownych
Seria nie/zwykłe rozmowy
Tył książki:
ode Mnie:  Książka napisana w formie wywiadu. Ciekawe pytania, a jeszcze bardziej odpowiedzi. Wszystko na spokojnie, bez podniesionego głosu, że się tak wyrażę, na luzie. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, ale i też bardzo smutnych, złych i okropnych.

Nie jest to moja pierwsza książka o takiej tematyce, wiele się potwierdza za każdym razem.
Książka nie dla mocno wierzących, a dla dla chcących znać prawdę. 
Co się dzieje w seminariach, dlaczego księża odchodzą, co tam jest nie tak. Co sie z nimi dzieje jak odejdą....

Polecam tym, co mają otwarty umysł ;) i chcą wiedzieć jak to wszystko funkcjonuje, dlaczego księża odchodzą, co tam jest nie tak, dlaczego ta instytucja jest taka a nie inna.

Mieliście już okazje czytać książkę o takiej tematyce?

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Nie w moim typie jest ta książka, w ogóle mnie ten temat nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie każdego to interesuje, każdy ma do tego inne podejście :)

      Usuń
  2. Może w wolnej chwili dam jej szansę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki, ale będę miała ją na uwadze jak zbraknie mi pozycji do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hyhy poczytam, dziękuję że mi ją podarowałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba nie do końca tematyka dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...