środa, 30 października 2019

Małgorzata Gutowska - Adamczyk * Serenada czyli moje życie niecodzienne

Cześć 😊

Jak ja lubię książki czytać, zwłaszcza takie, które mnie nie męczą tylko relaksują i wciągają. O jednej z nich za chwilę poczytacie, a mam też taką którą po prostu męczę i o niej opowiem wam już w kolejnym miesiącu. Czas oczywiście zaiwania i zaraz kończy się kolejny miesiąc a do końca roku zostały 2 miesiące....


Małgorzata Gutowska - Adamczyk
Serenada czyli moje życie niecodzienne

Tył książki:

ode Mnie: Książka ze sporą ilością stron, a poszła mi bardzo szybko, wciągnęła mnie, zwłaszcza jak musiałam posiedzieć w domu przez chorobę. Wtedy nie miałam na nic innego chęci tylko na łóżko i książkę ;)
Jednak od początku
Kaśka z Białegostoku myśli, że facet zwariował, bo ewidentnie ją z kimś pomylił w pociągu. Okazało się, że była do kogoś bardzo podobna i gdy zgodziła się przyjść na przesłuchanie, jej życie się odmieniło o 180 stopni....a może o więcej...
Zaczyna się szalone życie, gra aktorska nie tylko na planie. Pierwsze rozczarowanie miłosne....
Jak już wszystko zaczęło iść dobrze, to wszystko zaczęło się walić....
Pojawia się kolejny mężczyzna w jej życiu, ale czy to będzie ten? Czy to będzie romantyczna przygoda, a może trwała miłość?
Kasia ma porywczy charakter i działa pod wpływem chwili, dlatego wpada w różne ciekawe sytuacje, nie zawsze wychodzi z nich zwycięsko ;)
Co się wydarzy i czy zakończy się szczęśliwie? 
Tego dowiecie się po przeczytaniu tej powieści romantycznej. Jest lekka i szybko się ją czyta, choć czasem bohaterka denerwuje, to książka jest tak dynamiczna, ciągle coś się dzieje, więc szybko zapominamy że nas denerwuje ;)  

A może już ją czytaliście? Ja już czytałam kilka książek tej autorki, o których poczytacie u mnie na blogu ;)

Miłego wieczoru
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Ja mam 8 nowych pozycji wiec na razie pass

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ciut więcej haha a ciągle coś kolejnego wpada ;)

      Usuń
  2. Nie jest to raczej książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie lubisz takich nie ma co się zmuszać ;)

      Usuń
  3. Nie przepadam za powieściami romantycznymi, ale nie wątpię, że warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, ale może kiedyś to się zmieni. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to nie pierwsza książka przeczytana tej autorki :)

      Usuń
  5. No właśnie, taka miła odmiana, relaks :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...