piątek, 4 października 2019

Targi Beauty Forum i Spotkanie Influencer About Beauty w Warszawie

Cześć 😊

Rany to już dwa tygodnie, od mojego fajnego długiego weekendu w Warszawie. Dziś opowiem wam o drugim wydarzeniu, na którym byłam. Było inne, ciekawsze no i spotkałam na nim więcej znajomych blogerek niż w Nadarzynie ;)

Były to kolejne dwa ciekawe dni z przyjaciółkami, spotkanie było zorganizowane przez agencje Blog Media :) Spotkanie, wykłady były na piętrze, a na parterze były targi, na które miałyśmy przeznaczone dużo czasu.

W naszej strefie była kawa/herbata i spotkania z trzema firmami, które miały swoje stoiska, można było obejrzeć, dotknąć kosmetyków i porozmawiać z przedstawicielami.

Uzdrovisco, od której dostałyśmy wylosowany kosmetyk, ja mam maseczkę, o której niedługo napiszę :)



Teaology, która ma bardzo ciekawe kosmetyki. Porozmawiałam sobie dłużej z panią i polecała kremy pod oczy, póki co mam próbkę i najpierw sprawdzę ją.


Po wykładzie tej firmy dostałyśmy różowe torby a w nich losowe produkty, ja miałam krem rozświetlający i pomadkę w kolorze czerwieni, w której nie byłoby mi dobrze, na szczęście udało sie wymienić na cienie, już w moich kolorach :) Teraz tylko używać :)


Physicians Formula, firmę znam z instagrama, bardzo spodobała mi się jedna szminka, muszę się za nią rozejrzeć. Z tej firmy są cienie, o których pisałam powyżej.
Poniżej zdjęcie, a na nim trzy szminki, a środkowa mnie zainteresowała, oczywiście spisałam sobie odcień :)


Bardzo podobała mi się formuła spotkania, wykłady i stanowiska firm. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu, spotkać inne blogerki, poznać nowe, jak np Iwonkę i Anie, ale jej nie mam na zdjęciu ;) Poniżej Ja z Iwoną i Bogusią 💙

Po dawce wiedzy poszłyśmy na targi. Powiem wam, że bardziej mi się podobały niż poprzednie, choć tam było więcej miejsca między stoiskami i można było spokojnie, bez przepychania przejść ;) Za to tu była miła, bliska atmosfera. Przedstawiciele firm sami rozdawali próbki swoich produktów, miło namawiali na zakupy czy nawet były stoiska z szampanem :)
Pakiety próbek - Sylveco, Olorchee - nie znam marki, ale chętnie poznam, D-medic, którą wspiera Marcin Gortat i udało mi się zrobić sobie z nim zdjęcie, które widzieliście na instagramie :) Jeśli nie to zapraszam :)



Powyżej limitowana edycja, specjalnie na targi, mydełko z płatkami złota

Stoisko Bye Cololors - pan rozdawał po jednej sztuce chusteczki do demakijażu w ciekawym opakowaniu, tego samego dnia ....i wróciłam po całe pudełko. Też na pewno o nich napiszę. Gratis dostałam chusteczkę do wytarcia rąk.


Indigo było bardzo oblegane i dopiero w niedziele udało się dostać i zakupić balsam w ulubionym zapachu


Stoisko Glam Shop było nieźle oblegane, ale udało mi się dopchać i skusiłam się na próbę na dwa cienie, był mały wybór, ale na wypróbowanie w sam raz.



Do Mexmo podchodziłam dwa razy, aż pokusiły mnie dwa kolory, przyjaciółka chwali te cienie, to i ja je sprawdzę, choć tanie nie były ;) i mam nadzieje, że będę zadowolona



Były też fajne miejsca by zrobić sobie zdjęcie, we Francji jeszcze nie było, ale zdjęcie jest 😁 Mam też zdjęcie na tle czarnych skrzydeł, ale pokażę wam jedno

Zdjęcie nie moim telefonem, tylko przyjaciółki, ona ma inne ustawienia i dlatego takie małe....

Dziękuję dziewczyny za miłe kilka dni, za rozmowę, towarzystwo i gościnę 💙




Był ktoś z was na targach? Jak wam się podobało, jak wrażenia? Ja jestem zadowolona i miło mi, że mogłam tam być :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. To był SUPER Weekend spędzony z WAMI!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie było Doti :D Już tęsknię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się podobało. Bardzo lubię markę Teaology :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie inicjatywy, to zawsze świetna sprawa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też świetnie spędziłam czas na targach i spotkaniu dla influencerów, super było Cię poznać i pozostałe dziewczyny. Żałuję tylko, że mogłam być tylko w sobotę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale zawsze coś, miło było cię poznać bliżej :*

      Usuń
  6. Super :) Mi zawsze za daleko na te wszystkie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też blisko nie mam, ale się wybieram ;) Zawsze to miła odmiana :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że mogłam tam być razem z Wami :) i do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie:)ja ide w ten weekend na IPSY LIVE

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Jesteśmy ciekawi wrażeń na temat kosmetyków do włosów Olorchee. Proszę podzielić się spostrzeżeniami.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...