piątek, 18 października 2019

Ulotka Yves Rocher listopad 2019

Cześć 😊

Wczoraj już dostałam ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, niestety byłam wczoraj padnięta i dopiero dziś wam ją pokażę. Jest całkiem fajna i są też nowości i kolekcja świąteczna, także zaczynamy :)

Yves Rocher 
Listopad
Prezentem za dowolny zakup jest tym razem Łagodzący płyn micelarny 200ml.
Nie znam go, nie miałam, macie z nim jakieś doświadczenie?

Drugim prezentem są fajne kubki, lubię od nich kubki, mam jeszcze sprzed kilku lat jak sklepu u mnie nie było i zamawiałam przez formularz, który mi przysyłali ;) jeszcze przed erą internetowych zamówień haha
Jednak by dostać kubki trzeba zrobić zakupy za co najmniej 69zł

Dodatkowo tradycyjnie są zniżki czyli -40% na 1 dowolny kosmetyk poza zielonym punktem 
A przy zakupie min. 3 kosmetyków gratis 30 pkt
Z tyłu mamy nowości. Cała seria Olejek arganowy i róża z ekologicznych upraw, w skład której wchodzą: mleczko do ciała 390ml, olejek pod prysznic 200ml, żel pod prysznic i do kąpieli 400ml, olejek do ciała 150ml oraz krem do rąk 30ml. Cała kolekcja już od 12,90zł

Jest też kolekcja świąteczna Biały migdał "Pierwszy śnieg" zestaw 4 kosmetyków za 39,90zł

Dołączone są też kupony z prezentami za polecenie Yves Rocher nowej osobie. Dla polecającego jest to Peeling roślinny do ciała 150ml a dla bliskiej osoby Nawilżający krem do rąk 75ml

Dajcie proszę znać czy mieliście płyn micelarny i jak się spisywał. Jeszcze nie wiem czy pójdę na zakupy, a na pewno pójdę obwąchać nowe kosmetyki, bo może będą fajne. Zobaczymy.

A was coś kusi?

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Zestaw kosmetyków świątecznych brzmi ciekawie, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również ten zestaw wpadły w oko. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem z olejkiem arganowym dosyć ciekawy, może po wielu miesiącach, zdecyduję się na zakup czegoś YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dawno nic nie kupowałam, ale świąteczne mnie czasem kuszą ;)

      Usuń
  4. Miałam ten płyn, warty uwagi. Na mojej naczynkowej nie zrobił krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bylam dzis w salonie YR i nie dostalam tego płynu a kupiłam żel. Dopiero po wyjsciu ze sklepu zorientowalam sie ze nie dostalam tego zelu. Pierwszy raz to.mi sie zdarzyło bo nigdy nie musialam prosic o prezenty gwarantowane za dowolny zakup dla lojalnych konsumentow.🤨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam zakupy i bez problemu dostałam, trafiłaś na jakąś zamyśloną😉

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...