poniedziałek, 18 listopada 2019

Avon Błyszczyk do ust Pink Watermelon

Cześć 😊

Nie był to dla mnie dziś lekki dzień, ale za to post będzie lekki. Nie zdążyłam wam przygotować postu z nowymi szminkami Avon, będzie za to błyszczyk, też do ust ;) Mam tych mazideł do ust, ale lubię, więc powoli też będą się pojawiać na blogu, po dłuższym testowaniu :)

Avon
Ultralśniący błyszczyk do ust
Pink Watermelon
od Producenta: Połysk, optycznie powiększa usta
ode Mnie: Błyszczyk mnie pokusił jak firma wrzuciła go na insta, wiedziałam, że zdjęcie pewnie zlekka podrasowane, no, ale kolor mi się podobał :) Zamówiłam i nie żałuję.

Kolor delikatny, ładnie podkreśla usta.
Przy pierwszym użyciu lekko zaczęło mnie mrowić i już się przestraszyłam, że będzie jak przy tych powiększających, takie straszne uczucie cały czas. Na szczęście to była tylko chwila i więcej już nic takiego się nie zdarzyło.

Zapach delikatny, przyjemny, nie przesłodzony.


Nie żałuję zakupu, moje usta są lśniące, ładnie obrysowane, pełne.

Jakiś czas nie używałam błyszczyków, a w tym roku do nich wróciłam, lubię przeplatać szminki z błyszczykami :)
A jak jest u was? Lubicie błyszczyki? Macie jakiś swój ulubiony?

Miłego wieczoru
Dorotxy

20 komentarzy:

  1. Piękny kolor błyszczyka, pokaż się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką błyszczyków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie byłam, ale powróciły do łask ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno miałam jakiś błyszczyk od Avon :) Ładny odcień tego błyszczyka, pewnie fajnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ale ja rzadko stosuje błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny odcień :) Chętnie widziałabym go w postaci matowej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor bardzo ładny, mógłby być w pomadce :)

      Usuń
  7. To chyba nie do końca mój odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo delikatny jest, ale jak coś gama kolorów jest większa :)

      Usuń
  8. Śliczny odcień, chętnie widziałabym taki u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyki stosuję rzadko ale odcień który pokazujesz wręcz zachęca do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...