sobota, 9 listopada 2019

Fresh & Natural * Cukrowy peeling do ciała

Cześć 😊

Mało pisze o peelingach, ale ten mnie zaciekawił no i zapowiadał się ciekawy zapach, w końcu doczekał się swojej kolejki i został zużyty :) Jak mi przypasował? Rozwińcie post, zaraz wam napiszę :)


Fresh&Natural
Korzenny cukrowy peeling do ciała
od Producenta:

ode Mnie: Fajne, zgrabne opakowanie, dzięki któremu zużyjemy wszystko do końca. Zabezpieczone dodatkowo sreberkiem. Spore opakowanie 250g w porównaniu do tych małych co używam często ;)

Korzenny zapach? hmm czuję się trochę rozczarowana, bo nie tak go sobie wyobrażałam, chyba za dużo goździków? Jednak tak mocno nie przeszkadza przy użytkowaniu, zwłaszcza, że jest świetnym ździerakiem, a olejki nie opadają na dno i cukier nie wysycha. Fajnie się rozprowadza na skórze. Skóra jest taka przyjemna w dotyku, gładka. Jak ktoś nie lubi się balsamować, to po tym peelingu nie musi, bo skóra jest fajnie nawilżona.


Zanim cukier się rozpuści zdąży fajnie podrapać i złuszczyć martwy naskórek. Jakoś nie przepadałam za cukrowymi peelingami, ten mnie do siebie przekonał i chętnie sobie taki zakupię, ale może malinowy?

Skład:

Mieliście ten peeling? Może jakiś inny równie fajny polecacie?

Miłego wieczoru
Dorotxy

20 komentarzy:

  1. A ja właśnie wrzuciłam post o balsach i paście tej marki :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ich kawowy, fajny był :). Lubię tego typu, dobre peelingi, choć do tego zapachu średnio jestem przekonana, tym bardziej że mało korzenny, a bardziej goździkowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mnie zapach nie zachwycił, ale działanie tak, więc zużyłam :)

      Usuń
  3. Póki co mam peeling kawowy i Nuxe... ale ja rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę peelingi kawowe, ale cukrowego też czasem używam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tę porę roku byłby dla mnie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach zachęca, ale mnie marka do siebie nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam, więc wyboru zapachowego nie miałam. Dlaczego cię nie przekonuje?

      Usuń
  7. Lubię cukrowe najbardziej:) Tej marki nic nie miałam ale chyba zapach by mi nie podpasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach jest specyficzny i nie każdemu może pasować :)

      Usuń
  8. Mnie bardziej kusi wersja kawowa aniżeli korzenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowa też mnie ciekawi, bo lubię ten zapach :)

      Usuń
  9. Kuszą mnie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...