piątek, 22 listopada 2019

Ulotka Yves Rocher grudzień 2019

Cześć 😊

Minął miesiąc i kolejną ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher znalazłam w skrzynce. Powiem wam, że trochę mnie rozczarowała, miałam nadzieje na inne prezenty, nie wiem czy ją wykorzystam. Sprawdźcie sami :)

Yves Rocher
Grudzień
W prezencie za dowolny zakup dostaniemy dwa kosmetyki, są to miniatury: 
Krem do rąk 30ml, Żel pod prysznic 50ml + myjka do kąpieli o zapachu białego migdała "Pierwszy śnieg"

Za zakupy od 59zł dostaniemy w prezencie kosmetyczkę o wymiarach 13cm x 20cm x 13cm

Mam jeszcze -40% na 1 dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.

Z drugiej strony są propozycje świątecznych zestawów. Ten wyżej w zenach od 14,90zł, a cały zestaw za 99,90zł w tym świeczka.

Miniaturki Pomarańcza i cedr 4 produkty - balsam, żel, krem do rąk i pomadka ochronna za 39,90zł

Jest też Tusz do rzęs pogrubiająco wydłużający, jako przykład wykorzystania zniżki -40% i wychodzi 39zł

Mamy też krem ochronny do rąk z masłem karite 50ml za 17,90zł


Wpadło wam coś w oko? Wybierzecie się po prezenty? Ja jeszcze pewności nie mam, ale czasu mam dużo na decyzję ;)

Miłego weekendu
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Takie świąteczne zestawy mogą być ciekawym pomysłem na prezent. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawy, idealne na przykład na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wygląda ta świąteczna seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze te świąteczne limitki są takie fajne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...