środa, 4 grudnia 2019

Nowości, paczki, książki, zakupy listopada :)

Cześć 😊

Było duże denko, to teraz małe nowości ;) Jakoś nie miałam wiele natchnienia na zakupy, byłam nastawiona na zakup jeszcze jednego kalendarza adwentowego, skoro pierwszy wyszedł mi taniej niż zakładałam ;) 

Douglas
Ja już widzicie kalendarz kupiłam, jest to kostka z pielęgnacją, codziennie otwieram go na insta story, jakby ktoś był ciekawy zawartości.

Avon
Tu mało zamówiłam, limitkę żelu pod prysznic, nową szminkę wraz z kilkoma próbkami innych odcieni, mam już zdjęcia, więc po weekendzie powinien wskoczyć o nich post, jest też pędzel, który dorzuciłam do zamówienia z wyprzedaży, jest całkiem ok

Yves Rocher
Odebrałam prezent - płyn micelarny przy zakupie żelu pod prysznic limitowanych. Zapach migdałowy, ale nie mdlący

Hebe
Już nie pamiętam po co weszłam, ale pani zaproponowała mi żel p/p z ok 25zł na 10, myślę ładny zapach wezmę, w domu okazało się, że to płyn do kąpieli 😂 na pewno pod prysznic też będzie ok. Z tego co pani mówiła, to one są co roku przed gwiazdką i kobietki się już pytają i na prezenty biorą ....

Dodatek do gazety
Do miesięcznika ELLE dołączona była maska do włosów Botanicals, myślałam, że jej nie dostanę, a jednak, będzie testowanie jak zużyje tą co teraz, bo znów ścięłam włosy i dłużej takie rzeczy zużywam :)

Książka

Sama autorka reklamowała na insta, że na wybranych pocztach można ją kupić za 14,99, szłam akurat koło jednej, a jestem tak bardzo rzadko i kupiłam :)

I to wszystkie nowości :) Prawda, że mało?
Jak wam poszło? Więcej zużyć czy nowości :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Cudny kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo właśnie ten kalendarz chciałam bardzo mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skorzystałam ze zniżki, której już nie ma, ale kalendarz jeszcze jest :)

      Usuń
  3. Mam tą nową szminkę z Avon, lubię ją używać przy skromnym makijażu oka (gdy tylko maluję tuszem rzęsy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest mocna, więc nie na co dzień, ale z próbek już tak :)

      Usuń
  4. Też załapałam się na maskę do włosów L'Oreal z gazety :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne opakowanie tego płynu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetlny kalendarz adwentowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. książka chyba najbardziej mnie zainteresowała, no i ta cena <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj ile wspaniałości! Ja dzisiaj właśnie składałam zamówienie z Avon, a w międzyczasie kurier przywózł mi paczkę z nowościami Yves Rocher. Już nie mogę się doczekać, jak Wam wszystko pokażę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. MOje nowości dziś na blogu :D
    Płyn Calinda bosko wygląda,ale dłuuuuuga flacha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kolei kupiłam w listopadzie drugi swój kalendarz. Z Sylceco i jest inny od każdego na rynku:) Z Yves Rochel mam z kalendarza ten żel z zimowej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...