wtorek, 10 grudnia 2019

Weleda * Bogaty krem do intensywnej pielęgnacji skóry

Cześć 😊

Dziś chce wam pokazać krem, który dostałam w kampanii z Blogmedia od firmy Weleda :) Wcześniej miałam już z tej serii balsam do ust i do ciała i byłam zadowolona, dlatego ucieszyłam się, jak zobaczyłam krem, którego jeszcze nie miałam. Poniżej kilka słów o moich przebojach z nim :)

Weleda
Bogaty krem do intensywnej pielęgnacji skóry
od Producenta:
ode Mnie: Krem w wygodnej tubie zamykanej na klik, dodatkowo był jeszcze zapakowany w kartonik. Ja mam o pojemności 30ml, a jest jeszcze 75 ml tubki.
Lubię takie opakowania są całkiem wygodne i lekki.

Konsystencja jest bardzo gęsta, ciężko go rozsmarować na twarzy. Tak użyłam do twarzy, bo miałam strasznie suchą skórę, to już u mnie norma, że latem mam tłuściejszą cerę a zimą bardzo suchą, w tym roku zaczęło się wcześniej. Niestety moja cera nie doceniła kremu, obraziła się i zapchała. Musiałam odłożyć, szkoda, ale na stopach radzi sobie o wiele lepiej i tak go zużyje, do stóp, łokci czy innych suchych miejsc zimą.

Zapach jest ten sam, jak pisałam we wcześniejszych produktach. Taki ziemisty, później czuje cytrusy. Nie jest denerwujący i czuć go mocniej tylko jak przyłożymy do nosa. Z czasem nos się przyzwyczaja i zapach robi się przyjemny :)

Szkoda, że nie sprawdził się u mnie na twarzy, ale się nie zmarnuje.

Skład:

Jeśli chcecie poczytaj więcej o całej serii to zapraszam na stronę Weleda. Link przeniesie was na stronę z tym konkretnym kremem, polecam jeśli macie suchą skórę.

Używanie produktów tej firmy? Może coś mi polecicie z innej serii?

Miłego wieczoru
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Tego kremu akurat nie znam, może kiedyś przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twarzy również się u mnie nie sprawdził, jednak do stóp jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stopy są po nim świetne i dłużej utrzymuje się ten stan :)

      Usuń
  3. Miałam wersję Light i w pielęgnacji twarzy szybko mnie zapchał, tego bym nawet nie próbowała w tej roli, ale do ciała i miejscowych przesuszeń w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zimie by się u mnie sprawdził z całą pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię używać od czasu do czasu takich gęstych odżwyczych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że chociaż do stóp się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki miałam masło do ciała i balsamik do ust :) Kremu do twarzy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię wszechstronność tego kremu przy skórze atopowej bardzo pomaga

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten krem bardzo dobrze! Zresztą u mnie w domu, Weledy coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...