niedziela, 5 stycznia 2020

Nowości, paczki, książki, zakupy, prezenty grudnia 2019 :)

Cześć 😊

Przed nami ostatni dzień długiego weekendu, jakoś te wolne dni bardzo szybko lecą, aż mi żal, że to już koniec ;) Tydzień wolnym zaczynam u lekarza i mam nadzieje, że będą to w miarę pozytywne wieści ;) A póki co pokażę wam co mi kosmetycznie i książkowo przybyło w grudniu, jak na razie w tym miesiącu jeszcze nic mi nie przybyło ;) I raczej chciałabym się kilku rzeczy pozbyć niż kupować nowe ;) Mam plan na ten rok, zobaczymy czy uda się go zrealizować, trzymajcie kciuki :)

Mintishop
Skorzystałam z promocji, bo potrzebowałam pudru w kamieniu, mam same sypkie W końcu wybrałam Essence, na cień Freedom w tym odcieniu miałam chrapkę już kilka miesięcy ;) na razie się próbujemy, bo palcem jest do kitu, a pędzelkiem lepiej, ale to jeszcze nie to, szukam idealnego pędzelka do niego ;) 
Wzięłam też 4 miniaturki Yope, bo wszędzie słyszę o tej marce a jakoś jej nie próbowałam, jest szampon, odżywka, balsam i żel p/p, każdy po 40ml idealna pojemność by sie przekonać czy kocham czy nienawidzę ;)

Avon
Tutaj same nowości, błyszczyk metaliczny do ust, lakier do paznokci, w którym się zakochałam ;) i tusz do rzęs, który zbiera ochy i achy, ciekawe czy i jak się do tego dołączę ;)

Oriflame
Zamówienie z dwóch albo trzech katalogów, tak się akurat ułożyło, że dopiero dzięki bratu mogłam odebrać kosmetyki :) Kiedyś miałam puder zapachowy, dlatego jak zobaczyłam je w ulotce od razu zamówiłam dwa. Z ulotki są też maseczka do twarzy i żel do mycia twarzy. Z katalogu zestaw żel p/p i mydło, maseczka jednorazowa i żel na wypryski, zobaczymy czy da radę u córki.

Hebe
Zamówienie robiłam, bo chciałam wypróbować tusz do rzęs z Gosha, też są same ochy i achy a ja mam mieszane uczucia co do niego.... Dobrałam żel do mycia twarzy, bo nie miałam nic w zapasie, choć jak zobaczycie później nie potrzebnie haha Chciałam inny balsam Eveline, ale szybko się skończył, więc wybrałam świecący ;) ale on nie na co dzień, bo czuje te drobinki a to nie jest dobre dla mojej wysuszonej skóry. Dostałam tradycyjnie dwie próbki krem i maseczka

Douglas
Tu kusiła mnie szminka, taka dwa w jednym szminka z konturówką, póki co mam mieszane uczucia, dobrałam sobie jeszcze paletkę 6 cieni do powiek.

Dealz
Sklep, który niedawno u mnie otworzyli, z ciekawości wzięłam cień do powiek, w domu okazało się, że jest w proszku, zakończone kulką jak w antyperspirancie. Jest bardzo jasny i delikatny, do codziennych makijaży plus inny cień daje radę. 

Tesco
Weszłam po zapas ulubionych mydeł, bo podobno sklep pada, ale nic nie słyszałam kiedy się zamyka. Kupiłam mydeł więcej niż jest na zdjęciu ;) i wzięłam nowy szampon Schauma, bo nie mam już wielkich zapasów ;)

DM
Podobno super, więc trzeba wypróbować :)

Prezenty

Od przyjaciółki Bogusi nie mogłam dostać tylko zwykłej paczki z zamówieniem z Oriflame, dostałam też sporo dodatków ;) Jak widzicie balsamy, kremy, żele do mycia buzi, które jej nie pasowały, a ja spróbuje może mi posłużą, no i z kolorówki pomadke do ust i śliczny lakier do paznokci Neess

A takie miłe rzeczy znalazłam pod choinką m.in :) Balea żele limitowane edycje są od córki, kolejne angielski żel i książka od brata :)

Pepco
Skusiłam się na zapachowy zestaw :)

Wygrana
Pixi zestaw błyszczyk + szminka w płynie i osobno błyszczyk, wygrałam na instagramie, bardzo się ucieszyłam, że mogę wypróbować tą firmę. Szminka to nie do końca mój kolor...Błyszczyki za to ciekawe, wygrałam to u Tanika_dobredlaurody  

Dodatki do gazet
Ten miesięcznik miał skończyć swój żywot w grudniu a tu ukazał się jeszcze na styczeń w zmienionej eco formie z dodatkiem w postaci gąbeczki Bledit

Zwierciadło trzyma się na rynku chyba dzięki dodatkom haha tym razem eyeliner AA

Gala z Glov

Książki
Jedyny zakup na black friday to książka Karoliny Wójcik Wyrok, kupiona na stronie autorki, strona się na mnie wypięła i nie chciała współpracować, ale wystarczyło napisać do autorki i wszystko poszło gładko i książka też szybko do mnie dotarła, jest też odręczna dedykacja

I moja wygrana książkowa u Agnieszki, książkę wybrałam sama :) 

Czytaliście, którąś z tych książek? A z kosmetyków coś mieliście? Co was ciekawi najbardziej? O czym napisać?
Niby nic nie planuję, ale będę się starała zużyć jak najwięcej kosmetyków i nie chomikować ich i nie kupować, tylko to co się kończy. Na książki też daję sobie bana, tylko czytam co mam, a zawsze jest biblioteka ;)

Miłego ostatniego dnia wolnego ;) Wykorzystajcie go jak możecie :)
Dorotxy





24 komentarze:

  1. Gratuluję wygranych i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości. Gorąco polecam lekturę Wyroku, to genialna książka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O te żele Balea mega ciekawie wyglądają, nie widziałam ich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To limitki, kupione na początku grudnia, nie wiem czy nadal dostępne ;)

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że można kupić miniaturki kosmetyków Yope :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ;) ale jak się szuka to się ciekawostki znajduje ;)

      Usuń
  6. Słodko wygląda ten zestaw zapachowy z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, no, sporo tych nowości :) chyba nigdy nie miałam tylu na raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sporo się zebrało, choć nie wszystko kupiłam :)

      Usuń
  8. Mnie ciekawi książka o serialu "Przyjaciele" choć mało go oglądałam, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości, będziesz miała co testować w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego ten zestaw mnie skusił ;) Książkę wybrałam sama, było tyle, że ciężki miałam wybór a ta przykuła moją uwagę od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo nowości. Fajne te miniaturki Yope. Gdzie takie można dostać? Ciekawi mnie też kolorówka Pixi. Znam tylko toniki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturki, tak jak napisane nad zdjęciem ;) Minti

      Usuń
  12. Ta ostatnia książka zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka rzeczy ode mnie to nówki sztuki, nie owtwierane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...