środa, 22 stycznia 2020

Ulotka Yves Rocher luty 2020

Cześć 😊

Przyszła już do mnie ulotka z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, a ja dopiero dziś zrealizowałam styczniową ;) Mnie ona zainteresowała, ciekawe jak was :)

Yves Rocher
Luty 2020
Przód prezentuje się ciekawie i wiosennie :)
W prezencie za dowolne zakupy dostaniemy żel pod prysznic z linii zapachów One Collection (zapach do wyboru) o pojemności 200ml

Za zakupy od 69zł w prezencie jest parasolka  ozdobnym motywem, średnica czaszy 117cm, długość po złożeniu 74cm.

Mam też -40% na 1 dowolny kosmetyk (poza zielonym punktem) i 2 w cenie 1 na dwa takie same kosmetyki (poza zielonym pkt) oraz za zrealizowanie zniżki dodatkowo gratis +50 punktów
Tył do reklama nowego zapachu.
Kup wodę perfumowaną One Collection -40% i odbierz Tusz do rzęs Gratis

Woda perfumowana Autour 30ml za 83,40zł + Pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp 10ml Gratis 

Jest też oferta na maseczki do twarzy, pierwsza za 15,90zł a druga za 9,90zł

Jest też Płukanka octowa z malin 400ml za 25,90zł zamiast 44,90zł

Jak widzicie dostałam próbkę tego nowego zapachu, ale jak dla mnie za ostry, za mdły, nie podoba mi się.

A was coś kusi? Ja mam chęć sprawdzić płukankę octową czy znów się polubimy :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...