wtorek, 7 kwietnia 2020

Nowości, paczki, książki, zakupy marca 2020*

Cześć 😊

Nowości trochę się zebrało, część jest jeszcze z samego początku marca, część zbierana u przyjaciółki, plus dodatki ;) :* i część kupiona przy okazji co tygodniowych zakupów czy przez internet. Trochę tego jest, część już pokazała się w denku, część jest w użyciu, coś mi się wczoraj skończyło, a reszta czeka na swoją kolej :)
Staram się nie szaleć i nie kupować za dużo choć dużo kusi ;) Jednak mam zapasy, które powoli się kończą i co nieco trzeba uzupełnić, zapraszam :)

Biedronka
Początek marca, jakieś dwa tygodnie od gazetki z tymi pędzlami, także szybko się ocknęłam, że jednak potrzebuję pędzla do pudru hehe mój stary już się nie nadawał, więc został mi jeden, teraz mam dwa :D A chupa Chupsy lubię to wzięłam pomadkę, kończę inną, więc i ta niedługo pójdzie w ruch. Teraz wolniej mi idzie, bo mniej wychodzę.

Lidl

Jeszcze będąc z Bydgoszczy przed tym wszystkim, miałyśmy czas między badaniami a lekarzem, to weszłyśmy po coś do jedzenia, w ostatniej chwili wzięłam maseczkę w płachcie, ale powiem wam, że już zużyłam i więcej na nią nawet nie spojrzę. Tą drugą kupiłam z tydzień temu, jak stałam w giga kolejce na 3/4 sklepu do kasy, to akurat weszłam między kosmetyczne regały i tak ją wrzuciłam do zakupów, jeszcze jej nie użyłam.

Carrefour
Tu też byłam jeszcze przed obostrzeniami i przy okazji spożywczych zakupów wzięłam dwa szampony, bo bardzo je lubię, a były w promocji :)

Avon
Mini zamówienie, mama chciała wodę, ja tylko perfumetkę, a balsam dostałam w prezencie przeprosinowym :)
Tu już większe, nowy żel p/p, mgiełka do ciała dla córki, bo kocha Minionki :) I nowy balsam z serii konopnej, i okulary, które są świetne :)

Oriflame

To czekało u przyjaciółki, także zamówienie z dwóch, trzech? katalogów, jakoś tak. Lusterko z podświetleniem, dwa żele p/p, krem uniwersalny i cień do powiek

Rossmann
Idąc na pociąg, weszłyśmy do Rossmanna, blisko dworca i czas był ;) Akurat wszystko w promocji, szampon, odżywka, ale jakaś lipnawa, kiedyś miałam lepszą. I dwa mydła w kostce.

DM
Niestety na straganach już resztki, więc póki co nic nowego nie będzie, więc wzięłam co miałam, a męski ten to dla mnie nowość

Prezenty od przyjaciółek

Mnóstwo dobroci, odlewki żeli już z użyłam i olejek Nivea, no i balsam do ciała wczoraj dobił dna. Kawy wypite dwie, reszta czyta na swoją kolej. Maskotki dla córki ;)

Od drugiej przyjaciółki dostałam balsamy, które ja kocham, a ona mniej ;) i trochę kolorówki z zapachami :)

Ofeminin
Miałam przyjemność testować szybkie dania od Knorra, dostałam chwilę po wieści o koronie.... Powiem wam, że najlepsze były placki i kotlety, reszta była bardzo ostro przyprawiona, choć kaszotto grzybowe nie było takie złe. Jak trafię na pewno placki kupię i znów zrobię, pycha :)

Tiger
Jeszcze zakup z Bydgoszczy, bo niestety u mnie tego sklepu nie ma, ale przyprawy są chwalone, wzięłam na wypróbowanie trzy, wędzona papryka, rany jak to pachnie, zestaw przypraw i ginger.

Gazety z dodatkiem
To kupiłam jeszcze zanim to się zaczęło ;)
A tą poniżej z maseczką udało się kupić przypadkowo w zeszłym tygodniu :)


I koniec ;) Niby dużo, a jednak niedużo i część zużyta. 
A jak u was z zakupami w marcu?

Miłego wieczoru
Dorotxy

14 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta maska w saszetce cien (nie ta w płachcie, tylko ta 2) i L'biotica :) Miałam ten mus OS ale był okropny dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawiła, na dniach jej użyje i dam znać, zapewne na insta story ;)

      Usuń
  2. Jak zwykle cała masa ciekawych nowości. Też skusiłam się na gazetę party, upolowałam ją akurat z maską awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię te szampony. No i oczywiście produkty marek Bella i Isana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta paka Knorra od Ofeminin, mnie tylko jedzenie w głowie, a tu tyle super kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow ile nowości!! ja nie znam nic ;D zupełnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie z zakupami skromnie. Tyle co trzeba. Kurczę, dawno nie miałam tych żeli avonowych i oriflame. Nie mam już zapasów żeli, ale zapachowo fajne były, muszę się rozejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że nie mam dostępu do Tigera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam olejek pod prysznic z Nivea, podkład, żel pod prysznic i perfumetkę z Avonu :)a i płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jacie, nawet nie wiedziałam, że w jakiejś gazecie były książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...