środa, 20 maja 2020

Ulotka Yves Rocher czerwiec 2020

Cześć 😊

Po długiej nieobecności wraca ulotka z ofertą do sklepu stacjonarnego Yves Rocher i jest ważna do 7 lipca. Ja dostałam jeszcze ulotkę urodzinową :)

Yves Rocher 
czerwiec
W prezencie za dowolny zakup dostaniemy Maseczkę nawilżającą 75ml
Jeśli zrobimy zakupy za co najmniej 99zł możemy dostać torbę marki Little Marcel o wymiarach 50x33x14cm
Dodatkowo mam kilka różnych promocji procentowych oraz za zakupy od 60zł dostanę 60pkt gratis.
Poniżej przykładowe wykorzystanie zniżek procentowych.


Z drugiej strony najlepsza cena roku na Wodę toaletową One Collection tylko 59zł zamiast 119zł. Jest to nowy zapach.
Drugi kosmetyk do pielęgnacji włosów -50%
np. Szampon przeciw wypadaniu włosów 300ml za 23,90zł + Odżywka przeciw wypadaniu włosów 200ml za 11,95zł

Powiem wam, że nie wiem czy się skuszę, no ale mam czas. Podoba mi się torba, ona już raz była, ale aż tak dużych zakupów nie planuję.

Druga ulotka to urodzinowa, za 11 dni będę świętować i z tej okazji dostanę prezent niespodziankę, ale jest haczyk - muszę dokonać zakupu.
Mam też dwie zniżki procentowe oraz podwojenie punktów, a z tyłu przykład realizacji zniżki


Robiliście ostatnio zakupy w Yves Rocher? Może skusiły was jakieś nowości? Dajcie znać jak sie sprawdziły, czy coś polecacie :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

19 komentarzy:

  1. Nie, ostatnio nie robiłam zakupów, bo sklepy były pozamykane :D
    ale mam taką sama ulotkę i bardzo kusi mnie ta torba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy się skusisz, czy jest warta pokuszenia :)

      Usuń
  2. Do mnie dzwonili miesiąc temu w urodziny, zeby zaprezentować specjalna ofertę urodzinowa dla mnie ale sie nie skusilam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem oferta jakoś mnie nie kusi :D Ja mam teraz mój ukochany żel do mycia buzi, rumiankowy. Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nie kusi, ale kto wie....czasu mam dużo

      Usuń
  4. Ja na razie nie planuję nowych zakupów kosmetycznych. Muszę wykorzystać swoje zapasy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj rzadko tam robię zakupy, ale zatęskniłam za szamponem który lubiłam:) Może kiedyś wpadnę :D A torba wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to pewnie też ulotkę dostanę:) Ja z kolei mam na początku czerwca urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo, co było prezentem niespodzianką na urodzinową ulotkę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, zamknęli mi sklep z końcem maja :(

      Usuń
  8. Mam pytanie jak odebrać ywes rocher box na urodziny w strefie Vip Gold ?
    Zastanawiam się bo wczoraj miałam urodziny i żadnej informacji ulotki ani telefonu nie dostałam A niby na poziomie Gold ma się go za darmo czy ktoś coś wie na ten temat czy oni mi to wyślą poczta czy ja mam iść do nich czy w ogóle otrzymam jakąś informację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, najlepiej do nich zadzwonić lub napisać. Jeśli zamówienia są ze strony to tam najlapiej zadać pytanie :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...