sobota, 4 lipca 2020

Nowości, paczki, książki, zakupy czerwca 2020*

Cześć 😊

Denko było, więc czas na nowości. Jest ich trochę, a to za sprawą prezentu imieninowego, miesiąc przed czasem, ale Kasia lubi zaskakiwać ;) Tym razem jest więcej gazet z dodatkami i książek. Jest też coś nie kosmetycznego i nie książkowego :)

Lidl
W Lidlu byłam tydzień po promocji na te kosmetyki i jeszcze całkiem sporo u mnie zostało, więc skusiłam się na żel do mycia twarzy i tonik. Wcześniej nie miałam i ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzą.
Ten balsam Polka był u mnie już tydzień przed gazetkową promocją, wybrałam Bursztyn, jeden z trzech. Z Cien jeszcze nie miałam do opalania, dlatego w tym roku wzięłam i sama się przekonam czy było warto.

Hebe
Tylko jedno zamówienie, bo sklep mam w galerii, której staram się unikać. Żel p/p to moje 3 opakowanie, lubię go bardzo. Krem do rąk i krem pod oczy to dla mnie nowości, a Dove był w promocji 2+1

Rossmann
Dwa dezodoranty za szalone 0,99zł i szampon z Joanny kupiony w Hebe, nie wiem jak wkradł się na to zdjęcie haha
Żel p/p kupiony w promocji, zapach wybrany przez córkę, ale dla mnie bez szału. Balsam Mango z przeceny, jeszcze nie użyty.

Avon
Zrobiłam drugie zamówienie i okazało się, że padł system Avon, włamanie hakerów... W każdym razie na zamówienie czekałam jakieś 2 tygodnie? no trochę więcej. Robiłam je, bo córka chciała szczotkę, z której jest bardzo zadowolona i zapomniałam wcześniej zamówić prezent urodzinowy, wzięłam męską wodę, bo damskiej nie lubię akurat tego zapachu. Mam też szminkę z wyprzedaży, balsam do stóp i balsam na pośladki i uda.

Biedronka
Poszłam po balsam Garnier, bo wcześniej miały być w Lidlu, ale u mnie ich nie było. A że była też spora promocja też na Eveline to taki wynik ;) ostatni kokosowy, to jak nie brać?

Prezent
O tym wiedziałam, bo Kasia też sobie taki komplet sprawiła do swojej cery, mój jest do mieszanej. W skład zestawu wchodzi krem do twarzy, tonik, żel do mycia twarzy i balsam do ciała. A żeby tego było mało były jeszcze dodatki:
Jest duży żel p/p Tiramisu, zestaw mydło + krem do rąk kokosowe, gratis był mini szampon do włosów kręconych i 4 próbki

Dodatki do gazet
Na początku miesiąca był balsam, który już wcześniej miałam choć wersję niebieską, którą polubiłam, a w drugiej gazecie Żel do mycia twarzy z Vianka. Oba kosmetyki czekają na swoją kolej.
Party ma ciekawe dodatki, bo po 2 tygodniach skusiło mnie maseczką z Tołpy :)
A kolejna Gala książką :) Były dwie różne książki i chyba jakieś kosmetyki, wybrałam tą książkę dzień wcześniej i szukałam, aż znalazłam, tylko jeden egzemplarz i to z wybranym dodatkiem, radocha :)

Książki
Jaga brakowała mi by mieć całą serię. Była w promocji -50% na stronie wydawnictwa, ale dodając wysyłkę, wyszło mi na to samo co kupić gdzie indzie czyli allegro ze smartem, a dodatkowo mam drugą książkę :)

Sprzęt
Długo już o nim myślałam, sprezentowałam sobie na urodziny :) Brat mi doradził i mam nadzieję cieszyć się nim długo :)

I to by było na tyle, sama dużo nie kupiłam, za to sporo dostałam, no i cieszą mnie dodatki do gazet. Jak wam poszły zakupy w czerwcu?

Miłegopopołudnia
Dorotxy



21 komentarzy:

  1. Bardzo kuszą mnie produkty gift of nature :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły :) Mam nadzieje, że się sprawdzą :)

      Usuń
  2. Dezodoranty za 0,99zł to faktycznie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na wyprzedażach w Rossmannie nie było nic ciekawego :(
    Żel Tiramisu musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też była lipa i droższe kosmetyki niż widziałam na insta....

      Usuń
  5. Czytałam Siedź cicho i bardzo mi się ta książka podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaciekawiła z opisu i cieszę się, że tak o niej piszesz :)

      Usuń
  6. dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :) dezodoranty za złotówkę tez bym brała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej dostałam ;) i wydaje się sporo :)

      Usuń
  8. Fajne zakupy :) .. i też muszę w końcu kupić dysk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No ja się w końcu zdecydowałam, bo ciągle coś ;)

      Usuń
  9. Gift Of Nature mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ciekawych nowości, muszę koniecznie wybrać się do Lidla.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...