niedziela, 19 lipca 2020

Revuele * Matujący tonik do twarzy

Cześć 😊

Prosiliście o recenzje kolejnych kosmetyków formy Revuele, dziś tonik, który dobija już końca i mogę o nim napisać. Mam jeszcze kilka kosmetyków, ale one powoli będą wchodzić w użycie :)

Revuele
Matujący tonik do twarzy
od Producenta: Ten delikatny tonik do twarzy delikatnie usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, nadaje skórze aksamitnie matowe wykończenie bez tłustego połysku, Jony srebra zapewniają efekt oczyszczający. Kwas salicylowy wysusza plamy i wypryski, zapobiega powstawaniu zaskórników i "zatykaniu" porów. Kompleks Fast-Mat natychmiastowo matuje skórę i ogranicza nadmierne wydzielanie sebum. Już po pierwszym zastosowaniu skóra staje się matowa, pory stają się mniejsze, a skórze przywrócone zostaje naturalne nawilżenie. Ten produkt nie zawiera alkoholu.

ode Mnie: Opakowanie 200ml z zamykaniem na klik. Na odwrocie naklejka z opisem po polsku. Opakowanie jest matowe i ciężko sprawdzić ile jeszcze zostało toniku, najlepiej sprawdzać w oknie :)

Konsystencja jest trochę żelowa i trzeba uważać, bo jak polejecie za dużo, ucieka z wacika. Niestety nie nadaje się do opakowania ze spray'em :( najbardziej takie lubię, ale niestety ten tonik leci jednym strumieniem. 
Po nałożeniu, trochę długo się wchłania, ale mi to nie przeszkadza.
Zapach delikatny, mocniej czuć go w butelce niż na twarzy. 

Spektakularnych efektów po nim nie mam, w końcu tonik ma łagodzić, nawilżać i koić. I on to robi, choć pory wydają się mniejsze, a za dużo szaleństw mi też nie wyskakuje, ale czy to sprawa toniku, kremu a może zmiana w sposobie odżywiania?
Choć po toniku się nie świecę, to jednak nakładam krem, a mamy lato, więc ciepło i skóra mi się po prostu poci i grzeje ;) Jest efekt matu, ale nie oczekujcie, że będzie taki cały dzień :) 

Warto było go kupić, nawet bez promocji ma dobrą cenę. Zapewne jeszcze do niego wrócę, zwłaszcza, że nie ma alkoholu w składzie, ale póki co mam jeszcze inny tonik tej firmy.

Skład:

Zapewne u każdego będzie się inaczej spisywał, ja mam cerę mieszaną, choć latem bardziej w stronę tłustej, więc to musicie wziąć pod uwagę. Ja go polecam.

A może już się skusiliście na tonik? a może krem tej firmy? Ja mam jeszcze peeling do twarzy i jeszcze jeden krem, ale napiszę o nich jak zacznę używać.

Miłego wieczoru
Dorotxy

 

8 komentarzy:

  1. Do tłustej cery jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do tłustej i mieszanej, innych sobie nie wyobrażam ;)

      Usuń
  2. Ja też mam cerę mieszaną z tendencją do tłustej, więc chętnie wypróbuję ten produkt. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam toniki! Widzę ich działanie dopiero po dłuższym czasie, ale uważam, że warto je mieć w swojej pielęgnacji. Super, że ten tonik mimo wszystko się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię toniki, zwłaszcza jak hydrolat sie skończy ;)

      Usuń
  4. Te kosmetyki pierwszy raz widziałam właśnie u Ciebie, tak to ich kompletnie nie znałam :) Nie przepadam za tonikami-wolę hydrolaty, ale coś innego tej firmy chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię hydrolaty, ale ostatnio nie miałam głowy by je zamawiać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...