wtorek, 4 sierpnia 2020

Nowości, paczki, zakupy lipca 2020*

Cześć 😊

Były zużycia, a teraz będzie mniej nowości, tym razem nie ma żadnej książki...i jest tylko jedna gazeta. Jest postęp ;) Jest trochę kosmetyków od przyjaciółek, choć część już zużyta, trochę sama kupiłam, a w sierpniu chcę jeszcze mniej kupić czy się uda....hmm zobaczymy.

Lidl
Ja widzieliście w denku żel już zużyty :) Nie był drogi, no i kokos... Puder z nowej linii Lidla wzięłam z ciekawości, jeszcze czeka, bo aktualnie zużywam z Wibo.

Carrefour
Farba już zużyta, a żel p/p tym razem z linii męskiej jest w użyciu, bardzo fajny zapach :)

Dealz
Mam braki w odżywkach i po nią weszłam, ale skusił mnie też żel p/p z limitowanej wersji. Oba kosmetyki są już w użyciu.

Avon
Poprzedni katalog, chciałam sobie przypomnieć krem koloryzująco - nawilżający, bo kiedyś miałam, nie pamiętam jak się wtedy sprawdzał, ale teraz trochę marnie, bardzo szybko skóra mi się świeci po nałożeniu i kolor daje słabiutki. Teraz jak jest deszcz i chłodek, daje radę, ale chyba go odstawię i zostawię na wrzesień/październik. Szampon będzie za chwilę w użyciu, bo mam dwa na wykończeniu, a żel lubię i wzięłam na zapas ;)
Aktualny katalog, w którym z nowości wzięłam lawendowy krem do rąk, za chwilę go użyje, bo kończy mi się ten który aktualnie używam. Olejek opalający to brak z poprzedniego katalogu, nie miałam wypróbuje, właśnie zaczynam używać. Krem do stóp, bo mam tylko to co używam. Mgiełka do twarzy i krio-serum wyszczuplająco antycellulitowe, będę się wyszczuplać haha

Oriflame
Tutaj kosmetyki z dwóch katalogów, zestaw kremów do rąk, szminka, bananowa maseczka do włosów, krem z filtrem i mydełko w kostce oraz szminka. Póki co na razie tylko maseczkę zaniosłam do użytku.

Prezenty
Bogusia zawsze mi coś dołoży do zamówienia 😁😍 Esencja i krem do twarzy z Bielendy, krem już używam, ale na noc. Krem z filtrem używam na noc, mgiełka miała tylko 10ml i już była w denku. Żel p/p miałam na spróbowanie i był super, też już był w denku. Masełko magnolia ładnie pachnie, ale jeszcze nie użyłam i Essentials też czeka, szminka do ust jedna dla córki jedna dla mnie ;)

Daria miałam mi oddać tylko książkę i dać próbkę Resibo i zobaczcie ile cudów jeszcze mam :) Maseczka L'oreal, próbki, tonik, balsam..... Wszystko powoli będę testować :)

Gazeta z dodatkiem
Viva z Qczajem :) a że był dodatek w postaci żelu antybakteryjnego, to wzięłam, tego nigdy za wiele :)

I koniec, nie ma już nic.... ;) Cieszę się, że dużo już w użyciu i mało czeka na swoją kolej. 

Miłego wieczoru
Dorotxy


 

9 komentarzy:

  1. Chyba wpadł mi w oko żel Carrfur najbardziej i pudru z lidla w sumie jestem ciekawa czy będzie jako taki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder musi poczekać, bo teraz mam dwa w użyciu, a też nie co dziennie ich używam ;) Żele polecam :)

      Usuń
  2. Tyle dobroci w jednym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości. Ta bananowa maseczka z Oriflame mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie nic nie znam i nic nie miałam okazji używać :P. Wyjątkiem jest seria Fresh Juice Bieleny, fajne produkty mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajności :D Darię i Bogusię znam z tego samego haha :D Kochane zawsze dają prezenty <3
    Z Twoich rzeczy ciekawi mnie Nutridome (ich nachalne reklamy wszędzie robią swoje) i maska bananowa z Ori :)
    Zapraszam do mnie na nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości znalazł się u Ciebie kochana. Mam tę bananową maskę i dobrze się u mnie sprawdza. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...