sobota, 22 sierpnia 2020

Ulotka Yves Rocher wrzesień 2020

Cześć 😊

Przed weekendem dostałam ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher, do ulotki była załączona próbka, miło. Jeszcze nie skorzystałam z poprzedniej i zastanawiam się, bo widziałam torbę na żywo i jest strasznie wielka, więc chyba odpuszczę. Na tą jeszcze nie wiem czy się skuszę, bo póki co mam sporo kosmetyków, no ale do końca września daleko ;)

Yves Rocher 
Wrzesień 2020
W prezencie za dowolny zakup dostaniemy prezent niespodziankę oraz 100 punktów gratis. Wartość niespodzianki to 39,90 zł i można ją wymienić na 20 pkt. Mała podpowiedź co do niespodzianki? To niezbędnik w codziennej pielęgnacji.
Za zakupy powyżej 69zł dostaniemy w prezencie zestaw drewnianych pędzli, w skład którego wchodzą:
pędzel do pudru
pędzel do makijażu oka
dwustronny pędzel z gąbeczką
szczoteczka do brwi i rzęs.

Jest jeszcze zniżka -40% i -50% na dowolny jeden kosmetyk poza zielonym punktem.
Na odwrocie mamy propozycje zakupu i nowości:
Woda perfumowana Mon Rouge 50ml w cenie 99zł ze 199zł (moc paczuli, zmysłowość neroli, elegancja irysa) a dodatkowo gratis przy zakupie dowolnego zakupu Pomadka Rouge Veritige gratis, do wyboru aż 54 kolory.
Dla mnie ten zapach jest za słodki i jakoś mnie drażni, więc odpada :)

Mamy jeszcze nowość w postaci lakieru do paznokci, zawierającego składniki z upraw BIO, mają też olej kokosowy i wyciąg z bambusa. Mamy do wyboru ponad 30 kolorów, cena to 18zł a podstawowa to 29zł
Krem do rąk z wyciągiem z arniki 75ml kupimy również w promocji za 12,90zł

No nie, zapach na pewno nie dla mnie, wącham go po dłuższym czasie i nadal mi się nie podoba, wolę ich inne zapachy :) 

A wam jak podoba się ta ulotka? Kupicie coś z niej? A z poprzedniej skorzystaliście?

Miłego wieczora
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Dawno nic nie kupowałam z tej marki, muszę przejrzeć ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ostatnio przed wybuchem pandemii ;)

      Usuń
  2. Kremy do rąk stosuje regularnie i teraz chodzą u mnie, jak świeże woda, więc mogłabym się skusić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten zapach też nie podszedł. Jutro robię tam zakupy to zobaczę co to za niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam tą ulotkę i próbkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy któraś z Pań wie co jest prezentem niespodzianka za zakup?

    OdpowiedzUsuń
  6. jako niespodzianke dostałam płyn micelarny, zielona butelka. Czy ktoś dostał to samo?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...