sobota, 21 listopada 2020

Ulotka Yves Rocher grudzień 2020

Cześć 👀

Ostatnio dostałam kolejną ulotkę z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher. Póki co nic nie kupuję, jakoś wolałabym zrobić zakupy stacjonarnie, powąchać nowości, zwłaszcza te zimowe limitki, a tu nie ma szans...

Yves Rocher, grudzień 2020

Za dowolny zakup dostaniemy prezent niespodziankę czyli kosmetyki do pielęgnacji ciała zimą. Wartość prezentu to 66zł.

Drugi prezent to kosmetyczka, za zakup od 49zł. Modna kosmetyczka, praktyczny niezbędnik, o wymiarach 13x18x10,5cm Wykonana z poliestru w kolorze śliwkowym.

Dodatkowo mam też zniżki na 1 dowolny kosmetyk, oczywiście poza zielonym punktem.

Na odwrocie kolekcja świąteczna. Trzy zapachy: elegancka magia karite, świeże i słodkie leśne jagody oraz apetyczna zimowa szarlotka.

Wyjątkowy kwiatowy zapach zamknięty w wodzie perfumowanej Comme une Evidence 100ml w cenie 137,40zł cena sugerowana to 229zł

Mamy jeszcze promocję na wzmacniający tusz do rzęs Volume Elixir 10ml  w cenie 34,90zł zamiast 70zł

Jak wam się podoba ulotka? Skusicie się? Może ktoś z was ma już te świąteczne zapachy i napiszę mi o nich kilka słów? Z góry dziękuję :)

Miłego wieczoru, Dorotxy

7 komentarzy:

  1. Te produkty Aromatyczna Zimowa Szarlotka muszą pachnąć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciekawią te zapachy, szkoda, że nie mogę ich powąchać stacjonarnie.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś krem do rąk o zapachu szarlotki innej marki i był świetny. Te wersje zapachowe brzmią kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kuszą i może się w końcu skuszę ;)

      Usuń
  3. Też mam tą ulotkę, zobaczymy czy ja zrealizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy któraś z Pań wie co jest prezentem niespodzianką za dowolny zakup?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...