piątek, 15 stycznia 2021

Wielu autorów * Przytulajka

Cześć 😊

Kolejna książka za mną i kolejne opowiadania. Nie są świąteczne jak poprzednie, tylko ze zwierzętami, są ciepłe i przytulne. Poniżej napiszę wam więcej.

Wielu autorów, Przytulajka

Tył książki:

ode Mnie: Kolejny zbiór opowiadań za mną i na razie zrobię przerwę :) choć te opowiadania były mniej ckliwe niż te świąteczne. Dobrze się je czyta i szybko, około 50 stron na opowiadanie. 

Na uwagę zasługuje, fajnie napisane opowiadanie Oswój swój strach Agaty Przybyłek. Tytuł idealnie oddaje charakter tej historii, jak trauma z dzieciństwa odciska swoje piętno w życiu dorosłego. Bez zbędnego owijania  w bawełnę, bez słodko pierdzących elementów. Wyraźny strach, przerażenie i oswajanie powolne, choć przypadkowe, jak i zakończenie tej historii.

Zostań ze mną Natalia Sońska napisała ciekawe i nie nudne opowiadanie o stracie, ale i o cudzie. Jak zwierzęta i ludzie wokół nas pomagają nam dojść do siebie po stracie bliskiej osoby. Nie ma tam zbędnego lukru czy fantazjowania, dobrze i szybko się to czyta.

Reszta jakoś nie koniecznie rzeczywista, czy to z kotem i dwoma nowymi właścicielami, którzy kompletnie się nie znają, albo przypadkowe spotkanie dawnych przyjaciółek i szybko wyjazd, miłość....no jakieś nie realne i mdło napisane. Szkoda, że na tyle spodobały mi się tylko dwie, dlatego odpuszczam z mojej listy wszelkie opowiadania. Lubię jak autor zadał sobie trud, nawet w krótkim opowiadaniu i sprawdził szczegóły swojej historii..

A wy lubicie opowiadania? Może znacie fajną książkę z ich zbiorem?

Miłego wieczoru i nadchodzącego weekendu, Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam w podróży w samolocie. Było to około roku temu, a ja już niewiele z niej pamiętam. Za to co co zostało w mojej pamięci to to, że opowiadania były lekkie i szybko się je czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zbiory opowiadań
    Bardzo zaciekawiła mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłam, ale ten mnie trochę rozczarował,...

      Usuń
  3. Ciekawa jestem, czy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki nie znam, ale chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę książkę dostałam w prezencie, więc kiedyś na pewno ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem lubię sięgnąć po coś innego ale jakoś tym razem chyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zbiorami opowiadań, więc raczej się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat za opowiadaniami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...