sobota, 10 kwietnia 2021

Nowości, paczki, zakupy, książki marca 2021

Cześć 😊

Były zużycia, była książka, teraz czas na nowości. Nie ma zdjęć książek, bo zapomniałam im foto zrobić do tego posta, ale wystarczy spojrzeć na moje wcześniejsze posty i już wiadomo jakie książki są nowościami w marcu :)

Hebe

Spontaniczne zakupy, bo chciałam ten podkład pod tusz do rzęs Essence, chwalony bardzo przez jedną z was na ig, już w użyciu i jestem zakochana :) Napiszę o nim więcej w tym miesiącu.
Dwie farby do włosów, Syoss użyłam jako pierwszej i nie jestem zadowolona z efektu, kolor przyjął na długości, i to nie do końca na całych i nie taki. Zobaczymy jak Palette sobie poradzi.

Rossmann

Pierwsze zdjęcie to żel p/p z glinką, limitowana edycja i dobrze, że to zniknie z półek, bo to straszny bubel....żal nawet tych 4zł.... 
Następnym razem jak weszłam to miałam kupić to co na zdjęciu czyli pianka do higieny intymnej, dla mnie nowość, bo żel tej firmy lubię i używam też do podrażnionej skóry głowy, a pianka hmmm mam mieszane uczucia. Szampony, bo są tanie i dobre, plasterki kupowałam z innej firmy, ale Isana też się sprawdza. Maseczka do włosów to spontan, bo chyba była wycofywana i sporo mniej kosztowała, pierwsze użycie to była porażka, ale coraz lepiej się dogadujemy ;)
 
Lidl

Najpierw kupiłam miodowy szampon, a później udało mi się dokupić zielony, ostatni już z ceną obniżoną. Póki co używam miodowego i bardzo fajny, mam nadzieje, że one jeszcze wrócą. Żele pod prysznic kupiłam kolejny raz, oba mi bardzo podpasowały, kiwi najmniej zapachowo, więc na niego się już nie skuszę.
 
Biedronka
Tutaj poszłam po krem bb i udało mi się go dostać, po puder musiałam iść do innej b, gdzie kupiłam też maseczkę, ale ona dziwna, trzy warstwowa, kapało mi z niej, no jestem na nie. Mydła wzięłam z ciekawości, jeszcze nie używałam. Zestaw z Bell w użyciu i jestem zadowolona.
 
Avon
Bananowy balsam już miałam i aktualnie jest  w użyciu, bo  mam same lekkie balsamy, a skóra mi się znów przesuszyła, on też jest lekki ale daje radę. Dwa szampony, jeden do włosów blond, czyli niebieski, drugi odżywczy i z nim w komplecie był olejek do włosów, nie mam żadnego już to już mam :) I mały krem do rąk i jest taki sobie.
 
Allegro
Zatęskniło mi się za pianką Balea do mycia twarzy i dobrałam sobie jeszcze żele pod prysznic, dwie limitki. Ten zielony to sól z morza martwego i mięta, będzie orzeźwiający na lato :) Odżywka do włosów blond niebieska i odżywkę miód manuka do włosów zniszczonych. Obie odżywki w uzyciu i jestem zadowolona.
 
Dodatki do gazet
Świat Kobiet był jeszcze z kremem do rąk tej firmy, niestety nie udało mi się go kupić, był tylko z żelem antybakteryjnym.
Zwierciadło kupiłam 1 kwietnia, ale bez sensu, żeby czekać z pokazaniem miesiąc, a tak może ktoś się z was jeszcze skusi. Było wiele dodatków, ale ja wzięłam ostatni egzemplarz z kremem do rąk i żele antyb.
Tak żeli mam teraz zapas ;)
 
Jak u was z nowościami? Szalejecie czy nie koniecznie? Ja się staram na spokojnie, to co potrzeba, czasem lekko zaszaleje i staram się dużo nie wydawać, tylko zużywać co mam :)
 
Miłego weekendu
Dorotxy

16 komentarzy:

  1. Miłego testowania :) Dla siebie samej nie potrzeba mi dużo, a jak już to od razu się spłukuję na konkretny kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty z Balea bym przygarnęła z chęcią :). Dawno nie miałam nic tej marki, ale i z dostępnością słabiej u mnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też słabo, dlatego kupuje na allegro :)

      Usuń
  3. Te mydełka w kostce Linda mnie ciekawią, chłopaki u mnie używają mydeł w kostce, muszę kupić tylko zwykłe, nie peelingujące :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości. Też kupiłam w Lidlu te peelingujące żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zele są świetne, każdego spróbowałam i na pewno nie raz jeszcze kupię :)

      Usuń
  5. Produkty marki Balea i Isana często goszczą w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrezygnowałam z żeli Isana, bo mnie wysuszają...

      Usuń
  6. Ciekawi mnie bardzo ten krem bb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawił i udało się kupić, bo akurat byłam w B, a rzadko tam chodzę ;)

      Usuń
  7. Dawno nie kupowałam czasopism, więc średnio orientuję się w dodatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego :) Szkoda, że ten żel p/p z glinką okazał się bublem. To smoothie morala mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super nowości ;) Czekam teraz na wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cien i Isanę bardzo lubię. Z Balea jeszcze nic nie miałam. Krem BB chętnie wypróbuję bo uwielbiam takie delikatnie koloryzujące kremy😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...