sobota, 19 czerwca 2021

Rodrigo Rey Rosa * Severina

Cześć 📘📕

Upały mnie rozstrajają, właściwie głównie pije wodę i jem owoce, bo apetyt mi spada ;) Chęć na czytanie też, ale dziś chce wam pokazać książkę inną niż to co czytałam wcześniej. Okładka przyciąga wzrok, ale nie ja ją wybrałam i nie okładkę, ciekawi?

Rodrigo Rey Rosa
Severina
 Tył książki:
ode Mnie: Książkę wybrała mi córka, to były takie książki niespodzianki w jednej księgarni, specjalnie zachowałam opakowanie i wam pokażę, nie wiem czy znów się na taką niespodziankę zdecyduję ;)
Niespodzianka jakoś mnie specjalnie nie zachwyciła, ale że krótka to przeczytałam całą.
Taka książka na dwa popołudnia, o mężczyźnie, który zakochał się w dziewczynie. On prowadzi księgarnie, ona przychodzi i kradnie u niego książki, on jej na to pozwala.
Później się poznają i wychodzi trochę tajemnic, ale nie jest to książka tak ciekawa jakby mogło się wydawać z opisu, nie wciąga i właściwie taki był to dla mnie nudnawy przerywnik ;)
Choć okładka przyciąga wzrok i pewnie nie jeden się na nią skusił, może i ja też licząc na ciekawe chwile z nią spędzone.
Małe rozczarowanie, ale zła nie była :)
 
Miłego weekendowania
Dorotxy

2 komentarze:

  1. Nie mam czasu na czytanie przeciętnych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też bym jej nie czytała pewnie gdybym wiedziała, ale krótka, więc nie było źle, a stosik mój ciut mniejszy haha

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...