środa, 27 października 2021

Douglas Mini paletka do powiek i Podwójna szminka

Cześć 😊

Wielkimi krokami zbliża się grudzień i już nie mogę się doczekać otwierania kalendarzy adwentowych. W jednym z nich w Douglas kryje się mini paletka cieni do powiek, może was kusi to jak wam za chwilę przybliżę swoją. Ja ją kupowałam osobno, nie w kalendarzu, do niej dobrałam szminkę.

Douglas
Paletka 6 cieni do powiek
Lip duo nr 4 Dare to wish



ode Mnie: Na początku jakoś mi te cienie nie podeszły, były za delikatne, słabo się nakładały, nie wiem co mi tak mocno przeszkadzało wtedy. Jakiś czas temu do nich wróciłam, bo robiłam przegląd, a których paletek nie byłam pewna wzięłam do poużywania i co? I teraz ją polubiłam.
Jest 6 cieni i one wystarczą do makijażu oka.
I co ja myślę o nich teraz? Nadal się zastanawiam czemu jej tak długo nie używałam, jest świetna. Cienie ładnie się rozprowadzają, wytrzymują na powiece cały dzień, również bez bazy choć ciut krócej. Ja jednak używam bazy, nie mam teraz swojej ulubionej, jest średnia, ale daje radę. Cienie nie zbierają się w załamaniu powieki.
Najmniej używam koloru Heartbreak, jest dla mnie za ciemny na co dzień, choć na swatchach poniżej wyszły delikatnie, ale można nałożyć więcej i są widoczne.
Nie żałuje kupna, widać już na nich spore zużycie. Na pewno, jeśli wam się trafi w kalendarzu nie będziecie zawiedzeni. 

Szminkę kupiłam z ciekawości, bo to coś czego jeszcze nie miałam. Konturówka w szmince, brzmi ciekawie, a jak mi podeszła?
Wygląda bardzo ciekawie, ale w użyciu nie jest już tak fajnie, źle wygląda na moich ustach, jest kremowa to na plus i fajnie sunie po ustach. Jednak u mnie się nie sprawdziła, te kolory są źle dobrane, jeden za ciemny albo drugi za jasny, źle to wygląda na moich ustach. Pokażę wam ją na dłoni, bo na ustach lepiej nie ;)
Na ustach mocno się te kolory odcinają. Nie podoba mi się i już z innymi kolorami nie eksperymentowałam. Widzę na stronie, że mój kolor wysprzedany.
Jedyny patent na tą szminkę? To malować mieszając oba kolory. Zapewne jej do końca nie zużyje, ale jakoś mocno nie będzie mi żal ;)

Mieliście któryś z tych kosmetyków? Może u was lepiej się ta szminka sprawdziła? Cienie polecam, jak najbardziej, szminkę nie.

Miłego wieczoru
Dorotxy

5 komentarzy:

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam i raczej nie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że szminka się nie sprawdza. Cienie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te kolorki w paletce, ale chyba słaba pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka jest chyba w kalendarzach adwentowych Douglas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka szminka mnie kiedyś kusiła, ale w sumie już o niej zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...