niedziela, 7 października 2012

Nawilżający balsam do ciała Happy skin Oriflame

Witajcie!
Niedawna nowość firmy Oriflame. Kupiłam go w ofercie łączonej, do wyboru 3 rodzaje balsamu, ja wybrałam

Nawilżający Happy Skin dla skóry normalnej i suchej.




Akurat suchej skóry nie miałam, raczej normalną.

od Producenta: Szybko wchłaniający się balsam z olejem sezamowym, który pomaga zmiękczać i intensywnie nawilżać.

Skład



Balsam w wygodnej, dużej butelce, bardzo wydajny, zwłaszcza że pojemność to 400 ml
Nie wiem czy go jeszcze raz zamówię, o ile konsystencja fajna, świetnie się wchłania to ta pojemność mnie lekko przeraża ;)

Skóra jest miękka, przyjemna w dotyku, nawilżona, czuć delikatny zapach, który nie drażni i krótko się utrzymuje. Szybko się wchłania, można szybko po wybalsamowaniu się ubrać, nic nie zatłuści.

Wygodne otwieranie


miękka butelka, bez przecinania wszystko zostało do końca zużyte.

W promocji o ile pamiętam to 9.9zł
Pozdrawiam
Dorotxy

2 komentarze:

  1. miałam tylko raz taką wielką butlę i nigdy więcej - ich się nie da zużyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe do właśnie, dlatego z racji, że czeka na mnie jeszcze butla z Soray-i więcej się nie skuszę na tak wielkie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...