środa, 23 maja 2012

Szampon Trzy Zioła Pollena

Witajcie!
Już kiedyś miałam ten szampon i teraz znów jakiś czas temu wpadł w moje ręce. Widziałam go tylko w supermarkecie Kaufland, może dlatego nie wpadł mi ponownie wcześniej do koszyka ;)

Szampon typowo do włosów tłustych, ja mam tłuste u nasady reszta normalna, z lekką tendencją do suchości.



Jak dla mnie rewelacja. Szampon świetnie działa na moje włosy, spokojnie wytrzymują 2 dni, nawet w zaczynające się upały. Włosy są świeże, lśniące i nie przylizane.

Skład


Ma delikatny ziołowy zapach. Wygodne otwieranie


Szampon jest przeźroczysty i mało gęsty, dlatego trzeba uważać, zwłaszcza na początku by nie wylało się za dużo, mi się tak zdarzyło za 1-wszym razem ;)
Szamponu nie trzeba za dużo, fajnie się pieni i szybko spłukuje.


Producent za wiele nie obiecuje, krótko i zwięźle i to mi się podoba, bo to co obiecuje - spełnia.

Szampon w cenie ok 4zł za 250ml

Dorotxy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...