wtorek, 5 marca 2019

Nowości, Paczki, Książki Lutego :)

Cześć 😊

Były zużycia, będzie o nowościach, starałam się mocno nie szaleć. Mam braki w żelach p/p, odżywkach i szamponach, więc tu mogę szaleć. Tym bardziej, że nadchodzi na nie promocja... Trochę w przypływie kosmetyków i książek pomogła mi przyjaciółka ;)

Oriflame


Zamówiłam sobie zapas rękawic peelingujacych, bo nie wyobrażam sobie ich nie używać :) Ostatnio często są w promocji, więc zamawiam sobie.
Wzięłam też żel p/p i mydło z Doscovery, nowość, całkiem fajna, i niestety żel już wam pokazałam w denku
Mam też mydło w kostce dla mężczyzn i krem do ciała, rąk. Lubię miodowo mleczną serię, a poprzednie pudełeczko odsprzedałam koleżance mamy w potrzebie ;))

I tu przy okazji paczki, dostałam też maskarę, którą zamówiłam chyba  w grudniu ;) za całe 5zł haha jak się nie sprawdzi to mocno płakać nie będę 

Avon

Tu wzięłam nowości i jednego pewniaka - czyli baza pod cienie, mój ulubieniec
Nowy zapach Pur Blanca Harmony, w której nie czuć za bardzo podstawowego zapachu, chyba z tych wszelkich wariacji ta mi się najmniej podoba....
Podkład matujący, który dobrze rokuje, i krem do rąk z nowej serii, ale jeszcze czeka na swoją kolej.

Hebe

Poszłam tylko po pastę dla córki, a wzięłam ulubioną odżywkę, była w promocji, mając kartę było jeszcze taniej coś ok 6,20zł i nowość pod prysznic, martwiłam się tą trawą cytrynową, ale na szczęście bardziej czuć malinę.

Lidl

Promocji -50% na te kosmetyki się nie oparłam, jak widać ;) Miałam krem do rąk z zieloną herbatą i był fajny, więc wypróbuje dwa kolejne. Zobaczymy jak sprawdzi się balsam, maseczki, micel, krem, żel a właściwie krem pod prysznic już użyłam i nie jestem zadowolona....

Paczka

Nie ma to jak paczka od przyjaciółki Bogusi z niespodziankami, choć o części wiedziałam ;) są i kremy i baza, którą użyłam na razie raz i bez szału, ale dam jej jeszcze szanse. Pudry na spróbowanie, i mam już faworyta z tej dwójki, ale o tym później ;) są też próbki, będzie testowanie.
Ma też książki, które sama wybrałam. Paczka lekka nie była ;)


Empik


 Kolejne części Kolorów życia ;)

I wszystko, już część zużyta lub w użyciu, więc nie jest źle i w marcu też nie planuje wielkich zakupów, tylko żele, odżywki i szampony to na pewno.

Miłego wieczoru
Dorotxy




32 komentarze:

  1. Widać, że luty rozpuścił Cię wspaniałymi nabytkami kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukam jakiejś ciekawej książki do poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze długo nie poszukam, bo same wpadają ;)))

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tej serii Lidla, widziałam reklamy i planowałam się wybrać, ale ciągle mi czasu brakowało i nie kupiłam ostatecznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co świetny krem do rąk zielona herb, żel kremowy pod prysznic mnie rozczarował....

      Usuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona z zakupów i z niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balea miała żel malina i trawa cytrynowa, więc można zauważyć inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A być może, ale całkiem fajny i jeszcze po niego wrócę, bo mi się kończy :)

      Usuń
  6. Widzę, że wiele osób zrobiło 'najazd' na Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, jak taka promocja, można spróbować co za cuda ;)

      Usuń
  7. Chyba tylko ja nic nie kupiłam z kosmetyków Cien :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie ty jedna, ale skoro była okazja, można taniej spróbować :)

      Usuń
  8. "Wymarzony dom" zdaje się że czytałam, ale pozostałe chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żadnej, dlatego dostałam :) Już się nie mogę doczekać aż sie do nich dorwę ;)

      Usuń
  9. Żałuję, że nie mam w pobliżu Lidla, też pewnie kupiłabym tam kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bliziutko od jakiegoś roku? jakoś tak, więc się cieszę, bo lubię tam robić zakupy :)

      Usuń
  10. Muszę iść do Lidla tylko nie wiem czy w Holandii będą te kremy do rąk :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już zostały resztki, ostro wymiotło ;))

      Usuń
  11. Sporo nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rękawice wyglądając ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, nie moje pierwsze :) o wiele lepsze niż te z roska

      Usuń
  13. Ile nowości <3 Super :) Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki <3 same ciekawe tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mówię, że PB zła, ale nie czuć podstawy, może mi się spodoba jak sie kilka razy popsikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo nowości :) Niestety nic nie znam :) Widzę, że dużo osób zrobiło zakupy w Lidlu :) Książek też nie znam :) Ja już dawno nie miałam nic z Oriflame i Avon :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...