niedziela, 16 września 2012

Cocktails - Nowości Oriflame

Witam!
Oriflame pokusił się o limitkę wód łącząc je z drinkami bezalkoholowymi :)
Ja wybrałam

Wodę Toaletową Cocktails&the City Fashion Addict łączona z Musującą elegancją i malinami
Pojemność 30ml



Woda lekko malinowa, obskubałam ją kawałek

Zapach to fascynujące połączenie malinowo-kakaowo-piżmowych nut, które nigdy nie wyjdą z mody - tyle Producent.

Ja piżma i kakao w ogóle nie czuje, lekko malinę,w ogóle wodę czuć przez chwilę w czasie psikania, jestem zawiedziona.


Zestaw
Balsam do ciała Coctails&the City Fashion Addict oraz Żel pod prysznic Cocktail&the City Flity Bella



Balsam z tym samym zapachu co woda, czuć go trochę dłużej na ciele niż wodę.
Ot taki zwykły balsam z dodatkiem zapachu, typowa sezonówka.
Jeśli nie potrzebujemy intensywnego nawilżenia to on sprawdza się świetnie, lekko nawilża i wygładza. Na okres letni świetnie się nadaje.
Jest bardzo wydajny, zdjęcia robiłam jakiś czas temu, a balsam dopiero kończę.



Skład

Wygodne otwieranie, nic za dużo nie wyleci


Lekko usztywniona butelka ułatwia wyciskanie balsamu, który można zużyć do końca przekręcając ją do góry dnem.

Żel po prysznic o zapachu pikantnych nut tajskiej bazylii, jeżyn i drzewa cedrowego.
Przyjemny zapach, delikatny, w czasie kąpieli cała łazienka pachnie :)
Żel gęsty, lecz mało wydajny, szybko mi się skończył, dużo szybciej niż balsam a używam tych dwóch kosmetyków dość intensywnie ;)
Wygodna butelka 


Skład


W zestawie był jeszcze krem, który dałam mamie, bo mi on nie podpasował, mam swoje ulubione, o których niebawem napiszę :)

Pozdrawiam
Dorotxy


4 komentarze:

  1. Spodziewałam się więcej po tej wodzie, dobrze, że jej nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też i zaryzykowałam, szkoda, bo ładny dość zapach a taki krótkotrwały..

      Usuń
  2. Opakowanie jest bardzo fajne, z sezonówkami tak właśnie bywa bardzo krótkotrwałe a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie pachniał ten zapach dość długo ale jednak go nie zamówiłam , mam jeszcze dość spore zapasy, poczekam na nowości jesienne Oriflame a będzie na co czekać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...