piątek, 23 marca 2012

Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające

Witam!
Aloe Vera do skóry suchej i wrażliwej
Rozświetlające i odświeżające oczyszczanie



Spontaniczny zakup, szeroko polecany. Skusiłam się, bo nie było kremu brzoskwiniowego z tej firmy ;)
Czytałam dobre opinie na ich temat, no i mam mieszane uczucia.
Chusteczki mnie uczuliły, zaraz po 1-wszym użyciu miałam czerwone place na nosie i policzkach. Trochę się zniechęciłam.
Jako, że nie szczypią mnie w oczy, nic nie wpada do oka i nie drażni, postanowiłam spróbować kolejny raz. Uważałam by nie dotykać policzków czy nosa, zmywałam same oczy. Żeby sobie ułatwić podzieliłam dużą chusteczkę na dwie części, co było wygodniejsze i sukces! :)
Oczy zmyte, policzek jeden lekko czerwony, a tylko raz lekko niechcący chusteczka tam się przesunęła.
Nie wiem co mnie uczula w składzie konkretnego, ale skoro nie uczula mi oczu to zużyje opakowanie do końca choć następnego nie kupię, a szkoda.

Skład



Zachwyciłam się chusteczkami, szkoda, że moja twarz nie do końca.
Chusteczki mają przyjemny delikatny zapach, choć wąchając całość w opakowaniu nie jest już tak przyjemny i lekko chemiczny.

Producent obiecuje, że chusteczki można stosować nawet do bardzo wrażliwej skóry.


Fajne gwarantowane cechy produktu, jednak nie do końca dla mojej skóry. A moja skóra nie jest jakoś szczególnie wybredna, a jednak coś jej zaszkodziło.

Ogólnie produkt polecam

* świetnie zmywa makijaż oka,
* nie podrażnia oka
* przyjemna i szybka technika zmywania
* duża chusteczka, przy delikatnym makijażu starcza połowa
* nie drogi - koszt 25 sztk ok. 3,30zł
Ja kupiłam z Wizażowej promocji -20%

Dorotxy

2 komentarze:

  1. Zostałaś otagowana. Zapraszam :
    http://lovevehe.blogspot.com/2012/03/tag-7-kosmetycznych-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...