piątek, 26 stycznia 2018

Bielenda CARBO DETOX Pasta węglowa do twarzy 3 w 1

Cześć Wam 😊

Wróciła wiosna, nie mam nic przeciwko, jeśli był by już marzec..... Zima to wolałabym zimę, żeby dupkę mroziło haha Zmienna pogodo doprowadza mnie szału i bólu głowy.....
Relaks musi być, jednym z ostatnio zużytych kosmetyków pod prysznicem jest pasta 3w1, jak się u mnie sprawdziła? Żel do mycia twarzy z tej serii bardzo polubiłam....

Bielenda CARBO DETOX
Pasta węglowa do mycia twarzy 3 w 1 - pasta, peeling, maseczka
od Producenta:
Pasta węglowa do mycia twarzy o działaniu detoksykującym szybko i skutecznie oczyszcza i odświeża cerę mieszaną i tłustą. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu usuwa toksyny ze skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków, ładnie matuje cerę.
Preparat można używać jako: PASTĘ MYJĄCĄ, PEELING, MASECZKĘ MATUJĄCĄ

PASTA dokładnie oczyszcza skórę, usuwa makijaż i nadmiar sebum. PEELING z aktywnymi mikrogranulkami delikatnie złuszcza naskórek, wygładza, odblokowuje pory. MASECZKA matowi i odtłuszcza błyszczącą cerę, zmniejsza widoczność porów.
AKTYWNY WĘGIEL dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnes: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków.
GLINKA ZIELONA wchłania toksyny z powierzchni skóry, oczyszcza i zamyka pory, zmniejsza wydzielanie sebum, wzmacnia i rozświetla skórę. Bogata w makro i mikroelementy, działa regenerująco i odżywczo na skórę, dostarczając jej całe bogactwo pierwiastków.


ode Mnie: Pasta zapakowana jest w wygodną tubę, zamykaną na klik o pojemności 150ml

Niby wygoda, ale trzeba uważać by produkt nie wypływał i nie gromadził się przy otworze, bo zasycha i ciężko zamknąć, mi się tak zdarzyło - nie zauważyłam, że trochę wypłynęło, zaschło i nie mogłam zamknąć. Wystarczy wyskrobać i będzie ok.

Konsystencja w sam raz, nie spływa z dłoni czy twarzy. W środku jest trochę drobinek, choć spodziewałam się, że będzie ich więcej.
Słabo drapie, mało tych drobinek, ale użyłam chyba z 3 razy pasty jako peeling.
Jako maseczka nie dla mnie, bo trochę mnie szczypie, i pomimo, że nałożyłam dalej od oczu, je też szczypało, takie dziwne uczucie.
Jako pasta do mycia, nadaje się tylko pod prysznic, bo bardzo brudzi. Brudzi wszystko na około, trzeba uważać przy zmywaniu. Najlepiej używać pod prysznicem.
Dobrze myje twarz, czuć że jest oczyszczona.
Zapach ma bardzo przyjemny, nie spodziewałam się takiego, jak guma balonowa?
Niby dobrze oczyszcza, ale u mnie efekt jest krótkotrwały. Zużyłam, ale gdyby opakowanie było mniejsze, też bym nie płakała....
Nie zachwycił mnie i zraził do tego typu produktów, jednak ja wolę pojedynczy produkt dedykowany jednej czynności, ileś w jednym mnie nie przekonuje...




Skład: Aqua (Water), kaolin, Carbon Black, Glycerin, Pumice, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Illite, Salicylic Acid, Panthenol, Montmorillonite, Calcite, Polysorbate 20, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance)

A u Was jak się sprawdził??

Miłego weekendowania
Dorotxy

22 komentarze:

  1. Pasty węglowej nie miałam - miałam żel, ale jakis rewelacyjny nie byl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej pasty, ale mam na nią ochotę, maseczki z tej serii uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jej nie mam, choć kilka produktów z tej serii mam w zapasach. Kusi mnie ta pasta, ale szkoda, że tak brudzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brudzi strasznie, jak zapomnisz gdzieś ją zmyć to zaschnie na amen ;)

      Usuń
  4. Ja mam pastę węglową z Biotaniqe i używam jej jako maseczki, a przy zmywaniu robię peeling. Jestem z niej zadowolona. Szkoda, że ta Ci się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że ta z Biotaniqe jest fajniejsza :)

      Usuń
  5. Pasty nie miałam,chyba żel do mycia twarzy z tej serii tak,i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tej serii mam żel do mycia twarzy, który zaskoczył mnie swoim zapachem

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam całą serię i muszę powiedzieć że uwielbiam - za extra zapach i super działanie. W tej paście denerwuje mnie tylko fakt, że podczas zmywania pół łazienki jest w szarych zaciekach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest duży minus tego produktu, żel nie robi takiej masakry ;)

      Usuń
  8. Pasty nie miałam, ale miałam żel i bardzo polubiłam. Pasta wygląda troszkę jak rozrobiona glinka ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko żel do mycia twarzy z tej serii i teraz właśnie go używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i też nie za bardzo się polubiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...