czwartek, 25 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - Kosmetyki do makijażu

Witajcie :))

Tak się ostatnio zaczytałam, a dziś taka ładna pogoda, że na kompa mam mało czasu, ale dziś nadrabiam wyzwanie z kolorówką, co by nie mieć za dużych tyłów i może do weekendu wyrobię się z kolejnym by być na bieżąco :)
Kolorówki nie mam tak dużo, przynajmniej tak mi się wydaje ;) Mam w zapasie trochę opakowań pudrów, złowionych na rossmannowych promocjach, ale jak zacznę się częściej malować to szybko pójdzie. 

wtorek, 23 sierpnia 2016

Floslek Skoncentrowany krem ujędrniający biust

Witajcie :))

Gdzie te zapowiadane upały? Myślałam, że będę musiała dziś odpalić wiatrak, bo biedny stoi i się kurzy tylko ;) a tu lipa, chłodek i deszcz popadał.... Miałam nadzieję na ładniejsze zakończenie lata i ładny początek września, coś się nie zapowiada....
Dziś kilka słów o kremie do biustu, bo dopiero ogarnęłam zdjęcia na wyzwanie TC, pogoda dziś nie dopisała, ale nie było tak źle, więc ciemne nie wyszły ;)

Floslek
Skoncentrowany krem ujędrniający biust

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Ulotka Yves Rocher na wrzesień 2016

Witajcie :))

Widzę, że szukacie ulotki z ofertą sklepu stacjonarnego Yves Rocher na wrzesień :) Jako, że dziś ją znalazłam w skrzynce, zaraz zrobiłam zdjęcia i Wam ją pokazuje. Zaczynamy :)

niedziela, 21 sierpnia 2016

Jennifer Probst Gra o miłość

Witajcie :)

Za mną kolejna książka tej autorki, przede mną jeszcze jedna. Książka fajna, lekka i przyjemna, wciągająca i zaskakująca, polecam na weekend i nie tylko. Ja książkę przeczytałam w dwa dni :) tak mnie wciągnęła, gdyby nie późna pora i chęć na sen wciągnęłabym ją jednego dnia ;)

Jennifer Probst
Gra o miłość

wtorek, 16 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - Kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Witajcie :))

Tak jak pisałam wczoraj biorę się za nadrabianie wyzwania Trusted Cosmetics, bo jestem dwa posty do tyłu ;) Dziś napiszę o pielęgnacji mojej twarzy, takiej, którą aktualnie mam, część się powoli kończy, niektóre dopiero zaczęłam, więc napiszę tylko o pierwszych wrażeniach. Na pewno kilka z tych kosmetyków doczeka się osobnego postu. To zaczynamy :)

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Richard Paul Evans Papierowe marzenia

Witajcie :))

Na trochę musiałam zniknąć, trochę się u mnie podziału, później miałam wesele w rodzinie, odsypianie i zeszło ;) Muszę nadrobić dwa wyzwania Trusted Cosmetics, jak zdążę już jutro zobaczycie moją aktualną pielęgnację, a dziś książka, dawno ich u mnie nie było ;)

Richard Paul Evans
Papierowe marzenia

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Indigo Lakier do paznokci Chic nude i Classic mokka

Witajcie :))

Dawno nie pokazywałam moich paznokci, dlatego dziś dwa ostatnie lakiery Indigo Nude. Od razu ostrzegam, że zaczęłam próbować ze stemplowaniem, co nie wychodzi mi za dobrze, dlatego jedna dłoń jest tak a inna tak ;) Nie wiem czy ja ten "ździerak" do wyrównania lakieru na obrazku mam zły, bo raz mi za dużo ściąga a raz za mało...no nie wiem, ale będę walczyć dalej :)

Indigo, Lakier do paznokci
Nude - Chic nude i Classic mokka
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...