wtorek, 28 maja 2013

Cukierkowy lakier do paznokci Getaway VeryMe Oriflame

Witam Was słonecznie w ten ulewny deszcz.
Wczoraj dostałam moje zamówienie z Ori, wzięłam sobie w końcu zachwalany lakier. Jak wchodził do katalogu już wzbudził mój zachwyt jednak bałam się, że znów się zawiodę....
i jak na razie zawiodła mnie tylko aplikacja, trochę lakier się ciągnie i źle nakłada druga warstwa.
Jednak efekt końcowy powala mnie na kolana i mu wybaczam ;)






jedna warstwa


dwie warstwy








Czyż nie jest cudny?
Nie żałuję, że go kupiłam, strasznie mi się podoba.
Myłam w nim już naczynia, kąpałam córkę i jak na razie nic się nie dzieje :)
Nawet jak wytrzyma 2-3 dni to i tak go kocham ;)

Miłego wieczorka
Dorotxy

12 komentarzy:

  1. rzeczywiście taka cukierkowa mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dwie warstwy do standard chyba:) kolor fajny, ale mam uraz do Ori:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam uraz, ale naczytałam się pozytywów, więc się skusiłam...

      Usuń
  3. uwielbiam mięte na pazurkach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. o kuźwa,faktycznie boski! kocham takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. o jezu jaki piękny!! :)

    + dziękuje(MY) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny kolorek...ja mam chyba już fioła na punkcie koloru miętowego...wszędzie widzę tylko ten kolor:)pomocy!...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomogę, bo sama się zakochałam w tym kolorze ;)

      Usuń
  7. nominowałam Cię do Liebster Award, więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście świetny kolorek!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...