niedziela, 17 listopada 2013

Kredki do powiek Emily Golden Rose

Witajcie ciepło!
Jak ja nie lubię zimna....a będzie jeszcze zimniej ;)
Dziś napiszę Wam o kolejnych kredkach w których się zakochałam. Kupiłam je przypadkiem w hurtowni przy innych zakupach, niestety mieli tylko dwa kolory, a wiem że jest ich więcej
Kredki Emily Golden Rose
kolory - nr 102 i 108



Kredka 102


Kredka 108

Obie są miękkie, delikatnie suną po powiece. Utrzymują się bez problemu cały dzień, łatwo się je temperuje.
Za taką cenę - płaciłam jakoś po 3-4zł/sztk - uważam, że są świetne i jak najbardziej warte każdej wydanej złotówki ;) Będę szukać innych kolorków, bo stoiska tej firmy u mnie nie uświadczę. 

Macie te kredki w innych kolorach?
Też jesteście zadowolone z zakupu?
Pozdrawiam i życzę miłego początku tygodnia ;)
Dorotxy

13 komentarzy:

  1. ja uwielbiam kredki, tzn. oczy nimi podkreślone, ale sama za Chiny światowe nie mogę się tego nauczyć i z kreską robioną moją ręką wyglądam jak Chińczyk właśnie, a marzy mi się taka kredeczka fioletowa, coś podobnego do twojej z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fioletową z chęcią bym zakupiła i jeszcze taka cena nie myślec a brac :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    http://robaczeeek.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę poszukać tej 108, bo moja fioletowa SuperShock już się kończy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam szarą i jestem z niej zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę spróbować :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta fioletowa jest świetna, muszę się w nią zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się niestety u mnie ich nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwie kredki GR-jedna szara-uwielbiam ją,a druga to taki ciepły brązik-w domu zorientowałam się że jest ona do..ust :D ale używam na oko i jest super :D
    Z Twoich podoba mi się ta fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ta fioletowa by była świetna, mam taką tylko z Maybelline :) Dużo droższą, a jak widać są tańsze kredki a dobre ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...