wtorek, 30 czerwca 2015

Color Wear Long lasting - Lovely Pomadka do ust nr 4

Witam słonecznie :))

A tak pięknie było rano, obudziłam się a tu deszcz ;)) takie fajne powietrze, a teraz słonko daje i tak już póki co ma być.
Dziś chce Wam pokazać fajną pomadkę w kredce, którą kupiłam na promocji w rossie, w zeszłym roku kupiłam za jasny nr 3, który już powędrował dalej ;) w tym roku wzięłam najciemniejszą i jestem zadowolona :)

Lovely Color Wear nr 4
Pomadka do ust z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze
No teraz jestem usatysfakcjonowana, kolor widać, ładnie się prezentuje na ustach, podkreśla je, dobrze się rozprowadza, ładnie sunie po ustach i długo się trzyma. Kredka wysuwana, więc nie trzeba temperować. Nie podkreśla suchych skórek, nie wysusza ust.

Kolor na ustach i na dłoni

Przy kolejnej promocji kupię jeszcze nr 1 chyba, że zostaną do tego czasu wycofane, albo wymyślą coś równie fajnego ;))

Miłego wieczora
Dorotxy



34 komentarze:

  1. Bardzo piękny kolor! A jak tam Klaudyna? Czytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, choć odkąd córka ma wakacje czyli od czwartku mam na to mniej czasu, ale się nie poddaje ;))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest świetny ani za delikatny ani za mocny taki w sam raz :)

      Usuń
  3. Przyjemny kolor :) Żałuję, że nie wzięłam go podczas wyprzedaży w Rossmannie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cenie regularnej też nie jest droga ok 10zł ;)

      Usuń
  4. Kolor w opakowaniu wygląda na dosyć ciemny ale na ustach prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie kupiłam go za pierwszym razem ;) myślałam, że jest taki ciemny ;)

      Usuń
  5. oooo bałam się ze będzie mega ciemny a on wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak myślałam, a on całkiem przyjemny :))

      Usuń
  6. Po kolorze myślałam że będzie ciemniejszy ale bardzo ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego nie wzięłam jej za pierwszym razem ;)

      Usuń
  7. Dla mnie troszkę za ciemny kolor ale bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ciemny się wydaje, po pomalowaniu już tak nie daje ciemnością ;)

      Usuń
  8. Ładny kolorek. Mam też jakąś kredkę z Lovely ale jeszcze czeka;)
    Fajne pomadki w kredce ma Celia - polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celia mówisz, to muszę gdzieś w necie poszukać bo stacjonarnie nie widzę...

      Usuń
  9. Dobrze, że nie podkreśla suchych ust, bo moje są w opłakanym stanie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie lubię jak są usta suche i skórki, mam tak zimą w mrozy, peeling i mocne nawilżenie i są ok :)

      Usuń
  10. Lubię taką formę pomadek, jakimś dziwnym trafem u mnie się sprawdzają (w odróżnieniu do formy klasycznej) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jeszcze ładniejszy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek bardzo ładnie się prezentuje na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę taką super :) bardzo lubie taka formę szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie szminka jest ok, tyko jej chemiczny zapach jest okropny ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...