wtorek, 22 grudnia 2015

Bingo Spa Szybka odżywka do włosów

Witam :))

Jak Wam idą przygotowania do Świąt? U mnie na spokojnie, ciasta nie piekę, bo tym obdaruje nas ciocia ;) my pieczemy na Sylwestra :)
Wiecie, że bardzo lubię pompki w kosmetykach. Dlatego jako trzeci kosmetyk do testów wybrałam kolejny z pompką, lecz tym razem do włosów.

Bingo Spa
Szybka odżywka do włosów
od Producenta: Szybka odżywka zawiera jedwab, kolagen oraz aktywny kompleks roślinnych składników o szerokim spektrum działania na strukturę włosów, skórę głowy i cebulki włosów.
Bogata we flawonoidy, sole mineralne, witaminy A i węglowodany receptura reguluje nawilżenie i łagodzi podrażnienia skóry.
Kolagen i proteiny jedwabiu nawilżają, odbudowują i wzmacniają strukturę komórkową włosa, uszczelniają powierzchnię włosa chroniąc je przed wnikaniem szkodliwych substancji do komórek.
Odżywka ułatwia również rozczesywanie i modelowanie włosów, zapobiega ich elektryzowaniu się.
ode Mnie: Przeźroczysta butelka z pompką z miękkiego plastiku, który niestety w miarę ubytku odżywki nie estetycznie się wygina i wciąga. Mało informacji na niej, ale jest to co potrzeba.

Biała, lekka konsystencja, dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich. Na dłoni mam jeden klik, który nie starcza na moje pół długie włosy, muszę użyć kilka klików. Dobrze się ją nakłada, pomaga rozczesać włosy, choć nie zawsze.... za to nie elektryzują mi się, a to zimą mi się zdarza jak zakładam czapki.
Włosy są lśniące, nie przyczynia się do szybszego przetłuszczania. Nie mam podrażnionej skóry głowy, więc nie wiem czy ją łagodzi.
Kiedyś nie lubiłam odżywek do spłukiwania, teraz  je bardzo lubię. Szybko się nakłada i równie szybko można spłukać, zostawiając włosy miłe w dotyku, ładnie się układające i lśniące.
 
Skład:

Odżywkę mogłam testować dzięki Bingo Spa, za co dziękuję i nie miało to wpływu na moją ocenę.
Można ją kupić na stronie Tutaj, za 500ml zapłacimy 22zł

Ktoś miał, używał? Jaką  możecie mi polecić odżywkę? idealna byłaby z pompką ;)))

Miłego wieczoru
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam odzywki z pompka:). Teraz chętnie stosuję organix coconut water. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłabym wypróbować:) Ogromny plus za pompkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nadal nic od Bingo nie kupiłam;) A planuję chyba już z pół roku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, na ten produkt bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...