niedziela, 26 maja 2019

Avon * Rare Flowers NIGHT ORCHID

Cześć 😊

Jak wiecie, nie umiem opisywać zapachów za bardzo, dlatego tego typu posty pojawiają się u mnie rzadko :) Jednak dziś spróbuję opisać. Konsultantką Avon jestem grubo ponad 10 lat, różnie to z nami było ;) a w tym roku firma wprowadziła dużo zmian, choćby na stronie czy poprzez program HOT NOTY w którym mam przyjemność brać udział i z tej okazji mam nowy zapach w swojej kosmetyczce :)

Avon
Woda perfumowana
Rare Flowers NIGHT ORCHID
od Producenta:
Woda perfumowana Avon Rare Flowers Night Orchid rozkwita kuszącą wonią egzotycznej czarnej orchidei, roztaczając aurę luksusu i klasy.

  • Kategoria: wyrafinowana, na specjalne okazje
  • Kompozycja: kwiatowo-orientalna
  • Główne nuty zapachowe: gorzka pomarańcza, czarna orchidea, złota gardenia
Wypróbuj nasz nowy zapach i odkryj majestatyczne piękno rzadkich odmian kwiatów – zmysłowej gardenii i tajemniczej czarnej orchidei. Ta ekskluzywna kompozycja będzie najlepszym dodatkiem do Twojej wieczorowej kreacji. Wyjątkowym kwiatom towarzyszą tu egzotyczne nuty gorzkiej pomarańczy i miękkie akordy zamszowo-waniliowe.
Inspiracja
Czarna orchidea, uważana jest za jeden z najbardziej tajemniczych kwiatów na świecie, trafiła do Europy dopiero w XIX wieku.

ode Mnie: Woda w ciekawym flakonie choć z dziwnym korku, który w ogóle nie zamyka, zobaczycie na kolejnych zdjęciach ;) Dodatkowo zapakowany w kartonik i folię.
Pojemność 50ml

Zapach serii Rare, z których żaden zapach mnie nie powalił, jednak ten jest całkiem inny. Nie jest mdły, nie "zabija" zapachem i trwałość mnie nie drażni. A zapach jest trwały, psikając się rano, wieczorem nadal czuć.
Zapach mnie otulił, jest mocny, ale nie ciężki, choć latem w upały, dla mnie będzie za ciężki.



Zapach nie jest tylko na wieczór, bo świetnie sprawdza się w dzień. Można go nosić cały dzień i nie trzeba ponawiać aplikacji :)

Ciekawe połączenie czarnej orchidei, gardenii i pomarańczy gorzkiej, nie sądziłam, że z tego może wyjść takie ciekawe, zmysłowe, tajemnicze połączenie.
Wyszło bardzo ciekawe połączenie owocowo - kwiatowe.


Na stronie Avon możecie kupić wodę Rare Flower Night Orchid samą jak i balsam do ciała w tym zapachu.

Czy jest to dla mnie zapach HOT? Tak rzeczywiście, miło mnie zaskoczył i jest HOT :)

Lubicie wody z Avon? Który jest waszym ulubionym?

Miłego wieczoru
Dorotxy


5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...