niedziela, 30 czerwca 2019

Bielenda Serum anti-age do rak i paznokci

Cześć 😊

Jak się czujecie? Ja źle, pogoda z tymi temperaturami przesadza, nie wpływa to na mnie dobrze. No i generalnie na nic nie mam chęci, ani weny, tylko książka mnie wciąga i jestem w stanie wytrzymać, no i wiatrak to podstawa. Liczę, że jutro będzie tak jak w zapowiedziach czyli chłodniej i opady... Póki co napiszę wam o jednej z ostatnich nowości...

Bielenda
Serum anti-age do rak i paznokciGlicol + Vit C
od Producenta:
Wyjątkowe serum do rąk i paznokci o treściwej formule, bogatej w składniki aktywne. Idealnie odpowiada na potrzeby pielęgnacyjne skóry SUCHEJ i DOJRZAŁEJ, z oznakami starzenia, przebarwieniami, wiotczejącą.
Pojemność: 200 ml
KWAS GLIKOLOWY – stymulując produkcję kolagenu i elastyny, poprawia jędrność i elastyczność skóry, wygładza. Wspomaga keratynizację, czyli regularne złuszczanie naskórka, dzięki czemu skóra szybciej się regeneruje, drobne przebarwienia ulegają rozjaśnieniu, a skóra odzyskuje gładkość i miękkość.
100% stabilna WITAMINA C to jeden z najsilniejszych antyoksydantów. Stymuluje produkcję kolagenu, spowalnia procesy starzeniowe, chroni DNA, wzmacnia i regeneruje skórę. Skutecznie wyrównuje koloryt skóry, redukuje zaburzenia pigmentacji, zmniejsza skłonność do przebarwień, dodaje skórze blasku, chroni przed foto i chronostarzeniem, optymalnie nawilża.
WYCIĄG ZE SKRZYPU – naturalne źródło krzemu, wzmacniającego mikroelementu poprawiającego kondycję i wygląd paznokci.

Serum gwarantuje podwójną, nowoczesną eksfoliację, dzięki czemu SKÓRA WYGLĄDA NA MŁODSZĄ, zostaje dogłębnie zrewitalizowana, odnowiona i wygładzona, przebarwienia mniej widoczne, paznokcie mocniejsze. Z każdą aplikacją skóra odzyskuje gładkość, zostaje głęboko zregenerowana i odnowiona. Serum szybko się wchłania, nie klei się, pozostawia na skórze delikatny ochronny film.
ode Mnie: Fajne opakowanie z pompką, i aż 200ml kremu. Wygodnie się go używam, mam go przy łóżku i nawet przy wyłączonym świetle mogę sobie kliknąć i nałożyć na dłonie ;)

Konsystencja nie za gęsta, krem dobrze się rozprowadza, jednak trochę długo wchłania i pozostawia film na dłoniach, co akurat wieczorem mi nie przeszkadza.                                                                                                                                   Zapach delikatny, przyjemny, ale czuć tylko jak się przyłoży krem bliżej nosa.                              Jestem zadowolona z kremu, bo przy suchych dłoniach dał radę i nie było to krótkotrwały efekt.  Poprawił się wygląd moich dłoni i paznokci, jeśli chodzi o przebarwienia to nie wiem, bo takowych nie mam.

Mam go dość długo, jest wydajny mimo częstego używania i mam nadzieję, że do końca pompka będzie działać, bo dużo już nie zostało a nadal działa.

Zapewne kupię nawilżający, mieliście? Fajny jest? 

Miłego wieczoru

Dorotxy                                                                                                                          

 

16 komentarzy:

  1. Miałam obie wersje i ta sprawdziła się u mnie lepiej, mam ochotę na kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno go sobie kupiłam. Zobaczymy, czy się sprawdzi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z pompką to jest dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam sporo kremów do rąk, niestety z regularnością u mnie kiepsko. W najbliższym czasie raczej się na niego nie zdecyduje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem mniej kremuje, mniej potrzebuje, wtedy mniej mi schodzi

      Usuń
  5. Zaciekawiło mnie to serum. Super rozwiązanie jeśli chodzi o aplikację - wielki plus za pompkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pompka świetna, tylko pod koniec coś się zaczęła zacinać :(

      Usuń
  6. Na zimę byłby dla mnie ok jeśli się dłużej wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc to nie przeszkadza, chyba że używasz tylko w dzień ;)

      Usuń
  7. Mam obie wersje, ale przyznam szczerze, że liczyłam na coś lepszego ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w najbliższym czasie się na nie skuszę bo z kremami do rąk u mnie kiepsko ze zużywaniem czasami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...