poniedziałek, 24 czerwca 2019

Avon Anew Krem do twarzy Ultimate oraz Maseczka Platinum

Cześć 😊

Jak wiecie jestem w programie ambasadorek Hot Noty Avon i dziś napiszę wam trochę o kosmetykach pielęgnacyjnych. Ostatnio był zapach, teraz pielęgnacja, miła odmiana ;) Głównie napiszę wam o pierwszych wrażeniach, bo niestety firma chce recenzje po tygodniu, o ile zapach da się, to z pielęgnacją już trochę gorzej w tak krótkim czasie ;) Zaczynamy

Avon Anew
Krem do twarzy Ultimate Luksusowy krem odmładzający 45+
Odżywczo - nawilżająca maseczka do twarzy z platyną

od Producenta:
Poznaj skuteczny sposób na jędrniejszą, gładszą i młodziej wyglądającą cerę 45+.
  • przywraca skórze jędrność i elastyczność
  • redukuje widoczność głębokich zmarszczek na twarzy i szyi
  • zwiększa wyrazistość konturów twarzy
  • wzbogacony kompleksem Celluvive i ekstraktem z czarnej perły
  • stworzony dla cery 45+
Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk?
Z myślą o kompleksowej pielęgnacji dojrzałej cery, stworzyliśmy krem redukujący zaawansowane oznaki starzenia się skóry. Jego bogata formuła z kompleksem Celluvive i ekstraktem z czarnej perły pomoże przywrócić Twojej skórze jędrność i zwiększy jej elastyczność. Dostrzeżesz bardziej wyraziste kontury owalu swojej twarzy i będziesz mile zaskoczona redukcją głębokich zmarszczek. Zadbaliśmy o to, aby krem szybko się wchłaniał, nie zatykał porów i nie pozostawiał po sobie śladów. Jego hypoalergiczna receptura przeznaczona jest do stosowania rano i wieczorem.
Jakie cenne składniki zawiera ten kosmetyk?
Kosmetyki Avon często zawierają w swojej formule drogocenne składniki, które wzmacniają ich działanie lub zapewniają dodatkowy efekt. Krem wzbogaciliśmy kompleksem Celluvive i ekstraktem z czarnej perły.
Kompleks Celluvive, dzięki zawartości ekstraktu z rośliny Tiliacora i cennych minerałów, stymuluje naturalny proces odnowy komórkowej skóry. Pomaga usunąć z komórek zanieczyszczenia i opóźnia proces jej starzenia.
Ekstrakt z czarnej perły to bogactwo minerałów i aminokwasów. Przynosi skórze intensywne nawilżenie i zapobiega jej wiotczeniu. Wspomaga procesy regeneracyjne i pomaga złuszczać wierzchnie warstwy skóry, odmładzając jej wygląd.


Odmładzająca maseczka do twarzy wzbogacona prawdziwą platyną i kwasem hialuronowym, wzmacnia skórę, uelastycznia i przywraca młodzieńczy blask.
  • do każdego rodzaju cery
  • Działanie: wzmacnia skórę, przywraca optymalny poziom nawilżenia i zdrowy blask
  • Efekt: miękka, wygładzona i bardziej elastyczna skóra
Odkryj odmładzającą moc platyny – zawarliśmy ją w naszej nowej maseczce do twarzy. Wraz z intensywnie nawilżającym kwasem hialuronowym tworzą prawdziwą eksplozję składników rewitalizujących i opóźniających procesy starzenia. Cenna formuła kosmetyku wzmocni Twoją skórę, wygładzi ją, zapewni przyjemną w dotyku miękkość i przywróci młodzieńczy blask.
Jak stosować?
Nałóż cienką warstwę maseczki na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy i szyi, pozostaw na 15 minut i spłucz ciepłą wodą. Dla najlepszych efektów stosuj 2-3 razy w tygodniu.
Inspiracja
Zawarta w formule maseczki platyna skutecznie redukuje przebarwienia skóry, regeneruje jej strukturę i poprawia ujędrnienie.

 ode Mnie: Jak widzicie krem wiekowo jeszcze nie dla mnie, ale ja patrzę na działanie a nie na oznaczony wiek na opakowaniu ;)
Każdy kosmetyk opakowany w kartonik i dodatkowo w folię. Na kartonikach czy opakowaniach jest mało informacji o produkcie, tylko podstawowe, więcej znajdziecie na ulotkach w środku.

Krem ma lekko konsystencje, taką aksamitną, łatwo i lekko rozprowadza się na skórze. Wchłania się dłużej, ale jest to spowodowane upałami, więc dla mnie ten krem będzie świetny na jesień i zimę. Pomimo jego lekkości wydaje się na teraz za tłusty. Teraz moja skóra jest bardziej tłusta i na głębsze obserwacje co do działania kremu muszę poczekać aż skończą się upały :) Póki co po tym kremie jest tłusta i strasznie się świeci, dlatego nie odważyłabym się użyć go rano.
Pamiętajcie, że krem nie zrobił mi żadnej krzywdy, nie zapchał, i używałam go przez tydzień na noc 
Jest przyjemny i ma delikatny zapach, który czuje tylko przy nakładaniu.


Maseczka ma wygodne opakowanie zamykane na klik, myślę, że ładnie będzie można ją zużyć do końca. Dobrze się nakłada i rozprowadza. Konsystencja nie jest za luźna, więc nie spływa i dobrze trzyma się twarzy.
Nic nie szczypie, nie ciąży, jakbym jej nie miałam. Choć jak nałożyłam pierwszy raz, był większy upał i czułam trochę jakby mi się skóra pociła, ale kolejny raz już tego uczucia nie ma. Wniosek - maseczka nie nadaje się na wielkie upały ;) Przynajmniej u mnie.

Po użyciu skóra rzeczywiście była miła w dotyku, taka delikatna.Krem po niej fajnie się wchłaniał. Skóra długo była przyjemna w dotyku, promienna i gładka. Zdążyłam użyć ją 3 razy, ale będę używała dalej, bo jestem z niej zadowolona.


Skład:
krem

maseczka

Cieszy mnie fakt, że w składzie nie ma alkoholu denat.Więcej produktów Avon Anew znajdziecie tutaj :) Zapraszam na stronę
Fajnie, że mogłam wypróbować te produkty, bo lubię serię Anew, lecz te są dla mnie nowością. Miałam mjuż kremy do twarzy, pod oczy i specjalne waciki, serum i myślę, że to nie ostatnie...

Używaliście tych kosmetyków? A ogólnie serie Anew?

Miłego wieczoru
Dorotxy

8 komentarzy:

  1. Serię Anew zawsze lubiłam bardziej niż te zwykłe serie. Ciekawi mnie maska. :) Krem kojarzę z mamą, zawsze go mamie kupowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, latem lubię lekkie konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jedynie tę serię znam trochę z sprzed 2-3 lat. Pamiętam do dziś, jak krem pod oczy mnie uczulił :P i w zasadzie od tamtej pory nie sięgałam już po ich produkty. Szkoda, że musiałaś pisać po tygodniu, mimo wszystko z ciekawością poczytałabym o działaniu itp. w dłuższej perspektywie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znam tych kosmetyków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie korzystałam z tej serii. Zazwyczaj z Avonu skupiałam się na Planet Spa oraz żelach pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych kosmetyków, a szkoda, bo lubię pielegnację

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...