poniedziałek, 17 czerwca 2019

Ulotka Yves Rocher na czerwiec 2019 - kolejna

Cześć 😊

Rany jak ja się cieszę, że zaczął się nowy tydzień, dałam się namówić na remont kuchni, i to w te upały....nie muszę wam mówić jak się czułam, wieczorem padałam i nie miałam ani sił ani weny by przyjść na bloga i coś napisać. Dziś już było spokojniej i o ile to jeszcze nie koniec, to najgorsze za mną... W zeszłym tygodniu, o dziwo, dostałam kolejną ulotkę z ofertą do sklepu stacjonarnego Yves Rocher, ważną do końca czerwca.

Yves Rocher
czerwiec - kolejna
Prezent za dowolny zakup to Rozświetlający peeling do twarzy 75 ml
Jest też zniżka -40% na dowolnie wybrany produkt poza zielonym punktem
Z drugiej strony kosmetyki dostosowane do specjalnych potrzeb, np.
Kuracja przeciw wypadaniu włosów 4x15ml za 65zł 
Mleczko po opalaniu 3w1 200ml za 19,90zł
Puder zero niedoskonałości 10g za 40,20zł (przykład zniżki -40%) 

Jest jeszcze zniżka na Bestsellerowy zapach idealny na prezent na dzień Ojca
Woda toaletowa Hoggar z 199zł na 109zł

Oferta ważna do 30 czerwca.

Mieliście ten peeling? Jakieś opinie? Akurat tego kosmetyku nie mam na stanie.

Miłego wieczoru
Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Peeling bardzo mocno mnie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze nie, muszę poszukać jakieś opinie jak będę miała dziś chwilę :)

      Usuń
  2. Z YR znam tylko żele pod prysznic. Swoją drogą bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to nawet nie wiedziałam, że są już w Anglii niedostępni. Tak płukanka fajna, choć jakiś czas temu musiałam ją odstawić, ale pewnie przy jakiejś promo do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka była data nadania ulotki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłam się na niego, zobaczymy jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno nic nie miałam z YR :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...