niedziela, 29 lipca 2012

Corine de Farme - próbki

Witam!
Jakiś czas temu przeczytałam na jednym z blogów pozytywną opinię na temat kremu nawilżającego Corine de Farme. Postanowiłam, że go poszukam, jak już mój obecny będzie się miał ku końcowi. Dlatego ucieszyłam się z akcji firmy na fb - zgłosiłam się i dostałam próbki.



Najbardziej ucieszył mnie ww krem nawilżający. 



Krem Świetlista Cera wygładza skórę i dodaje jej blasku, chroniąc przed fotostarzeniem się i walcząc z utlenianiem spowodowanym przez promieniowanie UV. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i chroni przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych.
Bez parabenów, barwników, fenoksyetanolu i alkoholu.

Cieszę się, że miałam okazję wypróbować krem, próbka nie jest może duża, bo 5ml ale krem jest wydajny i starczyło na kilka razy aplikacji.
Pełnowymiarowego nie kupię, nie polubił się z moją buźką. Strasznie się po nim świeciłam, wrażenie jakby krem się w ogóle nie wchłonął.
Jako że Producent nie określił rodzaju cery, jest dla wszystkich, jednak moja przetłuszczająca się go nie akceptuje.
Krem lekko się nakłada i rozsmarowuje.


Skład 




Kremowy nawilżający żel pod prysznic On Line 



Żel Refreshing dzięki specjalnie dobranej kompozycji zapachowej spowoduje, że poczujesz na skórze świeżość, a jego kremowa formuła doskonale nawilży Twoje ciało. Żel sprawi, że twoja skóra będzie nawilżona, odprężona i pięknie pachnąca.

Tyle zapewnień Producenta. Niestety próbka jak dla mnie zbyt mała i nie starczyła mi na jedną kąpiel ;) Z tego co zauważyłam to zapach ma przyjemny taki kremowy, świeży. Lekko nawilża i słabo się pieni. Na odprężenie żelu nie starczyło ;)


Relaksujący żel pod prysznic On Line Sport 2 w 1 dla mężczyzn.


Żel Sport to żel i szampon w jednym. Idealny dla mężczyzn, którzy uprawiają sport. Rewitalizujący żel do mycia twarzy, ciała i włosów orzeźwia i pobudza dzięki zawartemu w żelu mentolowi. Dodatkowo żel ma doskonałe właściwości nawilżające, natomiast zawarta w nim alantoina działa łagodząco. Żel nada twojej skórze przyjemny, odświeżający zapach, zapewniając jednocześnie wspaniałą pielęgnację.

Jako, że mój mężczyzna daleko, to sama go zużyłam. Fajnie się pieni, przyjemnie męsko i mentolowo pachnie, szybko te 8ml się skończyło. Myślę, że jest godny rozejrzenia się za pełnowymiarowym opakowaniem.
Myślę, że kobiety spokojnie mogą go również używać, o ile pasuje im taki zapach.


Delikatny żel myjący 2 w 1





Skład




95%  naturalnych składników
Bez parabenu
Naturalna formuła składników idealna do pielęgnacji wrażliwej skóry dziecka od pierwszych dni życia. Łagodnie myje skórę i włoski niemowlęcia, pozostawiając je miękkie i pachnące.

O ile konsystencja fajna mleczna przyjemna, o tyle zapach okropny, ostry i przypomina mi zapachy PRL-u kupowane w kiosku ;) I gdyby nie ten zapach na pewno kupiłabym butelkę, ale jest okropny i długo go czuć na skórze, ja umyłam w nim ręce i bardzo długo czułam ten zapach, dla maluszka to może nie być najlepszy wybór. Szkoda, bo też liczyłam na ten produkt tym bardziej, że widziałam go w mojej hurtowni.

Mimo wszystko dziękuję marce Corine de Farme za udostępnienie próbek do testów.

Dorotxy



2 komentarze:

  1. świetne te próbki, szkoda,że 2 pierwsze aż tak Ci się nie spodobało

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Online miałam kilka razy mydło w płynie-spoko było :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...