środa, 6 stycznia 2021

Ulotka Yves Rocher styczeń 2021

Cześć 😀

Miałam wam tą ulotkę ze sklepu stacjonarnego Yves Rocher pokazać jeszcze w grudniu, ale pomyślałam, że najpierw zamówię i wam pokażę kosmetyki. Niestety coś jest nie tak i jeszcze nie zamówiłam, bo się nie dodzwoniłam a później nie miałam czasu, ale od początku.

Yves Rocher, styczeń 2021

Tradycyjnie za dowolny zakup jest prezent, pierwszy to niespodzianka, a rugi to rękawica do demakijażu. Całkiem ciekawe prezenty, a niespodzianki lubię :)

Prezentem za zakup od 39zł jest zestaw kosmetyków do pielęgnacji ciała z olejkiem arganowym i różą. Orientalne nuty pobudzą twoje zmysły. W zestawie: kosmetyczka 17x13cm, mleczko do ciała 50ml, żel do kąpieli 50ml, krem do rąk 30ml. 

I właśnie tu jest problem. Po wpisaniu mojego kodu (niestety sklep stacjonarny u mnie zamknęli po wybuchu pandemii) pokazały się tylko te pierwsze prezenty. Wg ulotki następne powinny pokazać się jak w koszyku będzie co najmniej 39zł, niestety nie było ich i pokazała się informacja, że powinnam mieć 69zł. Coś jest nie tak, skoro może jest z błędem, to po co taką wysłali?? ktoś tu sobie ze mnie zadrwił......

Mamy też % promocje oczywiście poza zielonym punktem oraz dodatkowe 200pkt za zakup od 14,90zł

Z tyłu są propozycje wykorzystania promocji. Przeciwzmarszczkowy krem do twarzy, ołówek khol śliwkowy  czy zestaw szampon z odżywką.

Poniżej pomadki ochronne, jeśli kupimy jedną zapłacimy 9,90zł, a za dwie zapłacimy mniej, bo 15,90zł


Dostaliście swoje ulotki? Kto ma taką jak ja? Moja przyjaciółka ma kwotę drugiego prezentu inną, czyli 69zł. Ciekawe czy tylko mi się taka trafiła?

Miłego wieczoru, Dorotxy

10 komentarzy:

  1. Moje usta teraz są w kiepskim stanie, więc taki balsam chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię zakupów w YR, ale bardzo dobrze wspominam żele pod prysznic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te balsamy do ust bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nic już od nich nie miałam. Może w tym roku uda mi się nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milion lat nie miałam już od nich produktów 😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam kod z błędem,panie na Infolinii upierały się, że wszystko działa jak należy. Na szczęście można zrobić zakupy w sklepie stacjonarnym, internetowego nie polecam. Brak profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam też 69. ;)
    U nas sklepy YR otwarte, niedługo przejdę się i zobaczę co to za niespodzianka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny ja telefonicznie w konkretnym sklepie zrealizowałam ulotkę i wszystko poprawnie się nabiło jak w ulotce i kurier bezpłatnie za pobraniem dostarczy do domu ;) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry czy któraś z Pań wie co jest prezentem niespodzianką razem z rękawicą? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...