sobota, 10 grudnia 2016

Hybrydy od Neess - nowość u mnie :)

Witajcie :)

U mnie dziś leje, to ja już wolę śnieg i mróz.... Komp jakoś chodzi, po reanimacji i póki chodzi to jest dobrze, oby podziałał jeszcze.....w końcu na spokojnie mogę się do Was odezwać. Dziś tylko pokażę Wam co wczoraj dostałam w ramach współpracy z Blogmedia i marką Neess 😊
Jest to zestaw do hybryd, będzie to mój pierwszy raz z hybrydami, boję się a jednocześnie ciekawi mnie ten fenomen ;) Będę wdzięczna za wszelkie dobre rady w komentarzach :)
A całość w środku prezentuje się tak:
A teraz rozłożę to na części:
W środku znalazłam:
patyczki do skórek 5sztk
blok matujący
pilniki do paznokci 2sztk
waciki bezpyłowe 250sztk
folie do usuwania lakieru hybrydowego 50sztk 
dwie ostatnie pozycje znajdziecie tylko na zbiorczym zdjęciu, gdyż to na którym było zastrajkowało i wszystko mi blokowało, nie wiem co mu się stało ;)
lampa LED


płyn do przemywania warstwy dyspersyjnej 100ml
płyn do usuwania lakieru hybrydowego 100ml
primer kwasowy 8ml
lakier hybrydowy Baza 8ml
lakier hybrydowy Top 8ml
dwa lakiery hybrydowe 


oraz kilka fajnych gadżetów w czadowym kolorze :)

I tyle, paczka wygląda fajnie, kolorowo, a lakiery w trafionych kolorach :) 
Teraz dajcie mi dłuższą chwilę na rozeznanie i nałożenie lakierów. Jako, że jest to mój początek przygody z hybrydami nie będę mogła ich porównać, więc będę pisać tylko o nich i moich odczuciach.
Jak już wspomniałam na początku, chętnie poczytam Wasze porady :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny starter. Udanych początków z hybrydą życzę, ja jeszcze ich nigdy na paznokciach nie nosiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz na pewno zadowolona z hybryd :) Polecam.. :) A kolory dostałyśmy takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, można pozazdrościć zestawu :) Miłej przygody z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw :)Ja się ciągle zastanawiam, czy zaczynać przygodę z zakładaniemhybryd, niby kiedyś żele zakładałam, ale szybko mi się znudziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeli nie miałam....a tu no zobaczymy, jest okazja spróbować :)

      Usuń
  5. Gratki :D U mnie ciągle doświadczenia z hybrydami niet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!! Zazdroszcze współpracy. Ja zakupiłam ostatnio kilka tych hybryd i teraz testuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też właśnie rozpoczęłam moją przygodę z hybrydami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już zaczniesz przygodę z hybrydami, to do tradycyjnych lakierów nie wrócisz ;) Tych Neess jeszcze nie próbowałam, ale kuszą mnie już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy będzie tak jak mówisz, i co ja zrobię z tradycyjnymi wtedy ;))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...