niedziela, 19 lutego 2017

Evree Kremy do rąk nawilżający i odżywczy

Witajcie :)))

Zima się kończy i choć ją bardzo lubię to w tym roku przysporzyła mi trochę problemów i cieszę się już na wiosnę. Wiecie, że bardzo lubię kremy do rąk, a tej zimy szczególnie były mi potrzebne, moje dłonie były wysuszone strasznie, teraz już dochodzą do siebie. 
Jak otworzyli u mnie Hebe postanowiłam jeden z nich wypróbować, wybrałam niebieski, bo kocham ten kolor ;) a różowy dostałam w boxie i mogę teraz je porównać.

Evree Kremy do rąk
Głęboko nawilżający i Odżywczy
od Producenta:
krem głęboko nawilżający
krem odżywczy
ode Mnie: Kremy w wygodnych tubach, po 100ml zamykanych na klik. Podoba mi się, że kremy różnią się kolorami, przez co łatwo je odróżnić.
Konsystencja kremu luźniejsza jest w nawilżającym, jest lżejsza, na bardziej suche dłonie sprawdza się lepiej odżywczy.
Po nałożeniu pozostaje lekki filtr i małe uczucie lepkości w nawilżającym, lecz wszystko wchłania się po dłuższej chwili. Za to odżywczy wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia uczucia lepkości.
Zapach przyjemny, kremowy, nie drażniący w różowym, a niebieski taki bardziej kwiatowy, długo się utrzymuje co czasem mnie drażniło ;)
 
Na moje wysuszone dłonie najlepiej sprawdzał się odżywczy, choć jak mi się skończył nawilżający też dawał radę, ale on na mniejsze przesuszenia i będzie dobry na wiosnę gdzie już nie potrzebuję silniejszego kremu.

Skład:
nawilżający
odżywczy

Polubiłam oba kremy, choć różowy wydaje mi się cięższy i na zimę. Na pewno jedne z fajniejszych kremów, do których chętnie wrócę.
Mieliście któryś z nich? Równie zadowoleni jesteście?

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Miałam odżywczy - uratował moje dłonie już nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś niebieski - dobrze go wspominam, jednak dla mnie hitem na przesuszoną skórę dłoni pozostaje czerwony Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam,ale różowy treściwszy bym wolała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kremów, choć kiedyś chciałam wypróbować różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama znam czerwony - który kończę właśnie i biały - zaczynam :D Czerwony bardzo lubiłam, myślę że sama zrobię własnie porównanie niedługo tych 2 wersji. Twoich nie miałam, ale pewnie kupię jak skończę biały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno nie skończę na tych dwóch, czerwony mam w planach kupić :)

      Usuń
  6. nie miałam, ale na nie akurat bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ja również nie miałam tych kremów, ale nie wykluczam, że to się zmieni, bo kremy do rąk stosuję niemal nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam okazję używać, ale nie spisały się jakoś świetnie, by ponownie po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam czerwony i zobaczymy czy też fajny :)

      Usuń
  9. Wiele osób chwali ten czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego Evree.

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowy krem to u mnie strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...