niedziela, 9 września 2018

Nowości, paczki, wygrane, książki Sierpnia 2018 :)

Cześć Wam 😊

Były zużycia to teraz nowości, a trochę się zebrało. Myślałam, że jest tego mniej, ale jednak....część dostałam, czy wygrałam, więc to nie wszystko moja wina haha
Zresztą ci z was co obserwują mnie na instagramie, większość już widzieli :)
Wrzesień zapowiada się spokojniej, ale zobaczymy jak to będzie, myślę że na pewno skorzystam z kolejnej promocji 2+2 ;) i na razie nie mam planów...

Sylveco.pl

Na zamówienie skusiłam się, bo była promocja na maseczki Deuetus, każda po 1zł, a że mnie zaciekawiły, to zamówiłam jeszcze tonik tej samej formy, który już używam i jestem pozytywnie zaskoczona :) Dodatkowo dostałam mnóstwo próbek, krówki i literaturę 

Rossmann
Weszłam tylko po krem do rąk Bielenda, bo akurat  był w promocji, mydła też.
Żel pod prysznic limitowana edycja, więc wzięłam, zapach całkiem całkiem, a szampon dla córki, ale jednak jej nie służy....
Na promocji 2+2 wybrałam mazidełka, których jeszcze nie miałam, a mnie ciekawiły.
Neutrogena mus do ciała, z Jantar (Farmona) odżywczy krem do ciała oraz nawilżające mleczko do ciała. Z AA kojący kompres do ciała. Jeszcze nic nie użyłam 

Douglas
O promocji na EOS dowiedziałam się dość późno, na stronie już tylko jeden był dostępny i mimo zakupu, anulowali mi zamówienie. Dlatego udałam się stacjonarnie, a tam miła z obsługi zaproponowała mi zestaw, po tym jak zaciekawił mnie nie tylko balsam do ust ale i do ciała i krem do rąk. W zestawie wyszło taniej, skusiłam się jeszcze na maseczkę ze Skin79 i dostałam próbkę kremu. Na drugi dzień poszłam jeszcze po jeden zestaw tym razem różowy, początkowo z zamiarem - na prezent, ale zmieniłam koncepcje i zestaw został u mnie ;)

Avon
Ostatnio mniej mnie kusi, ale nie mogłam nie zamówić tego żelu p/p :) i wzięłam miniaturę spray'u do stóp

Superpharm
Będąc w Gdyni, wpadłam dosłownie na chwilę, mając w pamięci, że chce konkretne produkty. Córka mi je znajdowała i jak tylko miałam w dłoni pognała do kasy haha
Moja szczotka TT nadaje się już do kosza, jest już powyginana, więc skoro promocja była, była okazja za 20zł ją kupić to mam niebiesko różową - wybór córki. Kremy Miya są chwalone, więc się skusiłam na początek na żółtą wersję, mam nadzieje, że będzie ok

Tesco
Weszłam przypadkowo, a tu takie tanie maseczki po ok 4zł, jak się nie skusić? Maska do włosów Organic shop już w użyciu i nie mam pozytywnych pierwszych wrażeń, ale dostanie jeszcze szanse. Szampon z Joanny, bo dawno ich nie miałam

Biedronka
Szukając czego innego, wpadły mi w oko maski z szampanem na obrazku ;) no za 4,99 to się skusiłam, mam rozświetlającą i nawilżającą.

Kiosk Inmedio
Urody dawno nie miałam, ale pokusiła mnie dodatkiem - dwie maseczki w płachcie Bielenda
Kolejne części książek z serii Kolory życia

Wygrane

Na instagramie Bogusia 💙zrobiła szybko konkurs i udało mi się trafić ;) I takie oto cudowności od niej dostałam. Żel p/p Balea, odżywka do włosów i balsam Garnier oraz zestaw maseczek

W konkursie Winiary wygrałam Lazy bag :)

Dostałam
W Gdyni spotkałam się też z Moniką 💙 i jako, że ona wie, że ja kocham mazidła do ciała, a ona wręcz przeciwnie dostałam dwa balsamy :) Nivea już dobijam, więc niedługo o nim napiszę. LPM z błyskiem, cień do powiek The Balm i gąbka do makijażu, której firmy kompletnie nie kojarzę...

I tyle, zebrało się. Mieliście coś z moich nowości? Dajcie znać jak się u was sprawdziły. A może czytaliście którąś z książek? Wciągają?

Miłego popołudnia
Dorotxy

9 komentarzy:

  1. Sporo się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy :) Ciekawi mnie Twoje zdanie na temat kremu miya - ja miałam wersję niebieską, ale za bardo jej nie lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co używam o2skin, więc ten chwilę poczeka :)

      Usuń
  3. Szampańskie maski z Biedronki wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości! Muszę wybrać się do Tesco, może jeszcze znajdę te maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...