piątek, 28 września 2018

Basiclab Szampon i odżywka do włosów farbowanych

Cześć Wam 😊

Duet, który przywiozłam z Gdyni dobił dna, czas napisać o nim kilka słów. To szampon i odżywka, który zaczęłam używać właściwie od razu. Jakoś tak mi się spodobały opakowania, zwłaszcza te pompki, że zaraz wylądowały w łazience.


Basiclab
Szampon i odżywka do włosów farbowanych
od Producenta:
DZIAŁANIE
• Opatentowany kompleks SEPITONIC M3.0TM (INCI: Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate) zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne działają skuteczniej na włosy i skórę głowy.• Alariane AD (INCI: Aqua/Water – Butylene Glycol – Alaria esculenta Extract) powstały na bazie brązowych alg wygładza i dyscyplinuje włosy.• Ekstrakt z owocu papai (INCI: Carica Papaya Fruit Extract) odżywia włosy, dzięki czemu kolor jest skuteczniej chroniony.
REZULTATY
• Dzięki kremowej i bogatej formule odżywki włosy są doskonale nawilżone i pełne blasku.
• Ochrona przed płowieniem zapewnia bardziej wyrazisty kolor i naturalny połysk.
Odżywka do spłukiwania. Do częstego stosowania.






DZIAŁANIE
• Opatentowany kompleks SEPITONIC M3.0TM (INCI: Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate) zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne działają skuteczniej na włosy i skórę głowy.• Keratyna (INCI: Hydrolyzed Keratin) odbudowuje i zamyka łuski włosów, co znacznie poprawia ich strukturę.• Ekstrakt z owocu papai (INCI: Carica Papaya Fruit Extract) odżywia włókna włosa, dzięki czemu kolor nie utlenia się.
REZULTATY
• Włosy są doskonale nawilżone i zabezpieczone przed płowieniem.
• Mają naturalny połysk, bardziej wyrazistą barwę i dobrze się układają. 
Szampon nisko pieniący. Do częstego stosowania.


ode Mnie: Moje pierwsze wrażenia po użyciu duetu nie były pozytywne. Włosy były dziwne w dotyku, jakieś ciężkie i wyglądały nie do końca świeżo.... Odłożyłam kosmetyki, ale na drugi dzień nie wytrzymałam i użyłam samej odżywki i co? I efekt był bardzo fajny, włosy łatwo się rozczesywało, były przyjemne w dotyku, łatwo się układały, przyjemna, lekka odżywka.
A co z szamponem? Jego też wypróbowałam samego z inną odżywką. I też byłam zadowolona. Dobrze się pieni, nie trzeba go dużo używać. Włosy nie były tępe po użyciu, bez odżywki też się po nim rozczesały, nie plącze moich włosów.
Szampon nie podrażnia mojej skóry głowy, jest dla niej łagodny. Włosy są  lśniące, lubię efekt po nim.
Po długim czasie wypróbowałam znów szampon plus odżywka i wtedy duet spisał się lepiej, ale i tak wolałam używać ich osobno, odżywkę w innymi szamponami, a szampon z inną odżywką, tak spisywały się u mnie o wiele lepiej.

Fajne, zgrabne opakowania, zakończone pompką. Lubię pompki, choć nie wszędzie się sprawdzają. Akurat tu szampon zużyłam do końca, używając pompki, jednak odżywki się nie dało i musiałam odwrócić opakowanie, odkręcić pompkę i tak zużyć odżywkę. Dobrze, że końcówka, nie było to uciążliwe :)


Włosy dobrze się układają, zwłaszcza po odżywce.
Moje włosy lubią i takie szampony bez silikonów jak i z nimi.
Jednak po takich bez widać różnicę i włosy są lżejsze i lepiej się układają, zwłaszcza po odżywce. Kolor też jest dłużej ładniejszy i się nie wypłukuje tak szybko.

Konsystencja obu lekka. Szampon przeźroczysty, a odżywka mleczna o lekkiej konsystencji, która nie spływa z włosów.
Zapach delikatny, przyjemny, kojący.

Bardzo polubiłam ten kosmetyki i chcę więcej, chcę wypróbować inne rodzaje :)

Skład:
szampon - Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin,Lauryl Glucoside, Laureth-2, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Panthenol, Hydrolyzed Keratin,Citrus Grandis Fruit Extractt, Carica Papaya Fruit Extract, Polyquaternium-10, Zinc Gluconate, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum

odżywka -  Aqua, Cetearyl Alcohol, Behetrimonium Chloride, Glycerin, Isopropyl Myristate, Gluconolactone, Alaria Esculenta Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Inula Crithmoide Leaf/Flower Extract, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Calcium Gluconate, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate SE, Quaternium-80, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

Używaliście któryś z tych kosmetyków, może inny rodzaj? Jak się u was spisały?
Jeśli nie to szczerze wam polecam, są bardzo przyjemne dla włosów. Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.basiclab.pl/gama-capillus/

Miłego weekendowania wam życzę
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, ale pewnie kiedyś je wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno jest o tej marce na blogach. Niczego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię że już zużyłaś odżywkę :D Ja swoją będę mieć chyba z pół roku jak nie dłużej,taka wydajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racje jest wydajna, ja swoja używałam od połowy kwietnia, więc 5 miesięcy jest ;) choc fakt nie codziennie

      Usuń
  4. Odżywkę chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...