czwartek, 16 maja 2013

Moja maseczkowa wygrana :)

Witam Was serdecznie!

Trochę mnie nie było, dziękuję tym, którzy trzymali kciuki w zeszło tygodniowy czwartek. Dziś już dochodzę do siebie po szpitalu i zaczynam wracać do rzeczywistości wirtualnej ;)

Najpierw zapowiedź posta, który myślę w przyszłym miesiącu najwcześniej. Wygrałam o to takie cudeńka z Pilomax-u w rozdaniu u PaulinaSz. Trochę czasu już minęło, ja zdążyłam użyć 3 razy, jak na razie pozytywnie jestem nastawiona.





Na pierwszy rzut poszła Regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych.


Jutro wracam z recenzją kremu do twarzy :)
Miłego tego słonecznego popołudnia, ja zaraz też idę łapać to ciepełko :)
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :-) Nic tylko czekać na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pozazdrościć, gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że wygrałaś Waxa,bo dasz znać czy faktycznie taki dobry-ja się nie mogę zdecydować czy kupowac czy nie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...