wtorek, 14 listopada 2023

Nowości, zakupy, paczki października 2023

Cześć 😊

Tak jak pisałam wcześniej jest tym razem tego więcej, choć część już w użyciu :)

Action

Wiecie, że lubię kupować żele p/p, nie mam w zapasie za dużo, raczej na bieżąco teraz kupuje, i tu jeden z nich ma fajne opakowanie, ale zapach słaby i niestety wysusza, ten drugi jest lepszy.

Bielenda

Wspólne zamówienie z przyjaciółkami, były dobre ceny, a że kremów mam, to wzięłam sobie dwa ciekawe sera.

Hebe

Zakupy internetowe, coś kupiłam do kalendarza dla przyjaciółki, a sobie wzięłam farbę, bo była w końcu w promocji. Właściwie wszystko było w promocji, ulubiona czarna odżywka, żel p/p miałam pierwszy raz oraz piankę do twarzy. A z Tołpy peeling enzymatyczny, był za grosz
Zapomniałam zamówić mydeł i poszłam stacjonarnie, jak mnie ucieszyło, że moja farba wróciła na stacjonarne półki, z tej radości wzięłam jeszcze jedną haha 

Lidl

Oczywiście skorzystałam z promocji na ulubione żele, a kolejny był przeceniony, zapach bez szału, ale nie taki zły ;)
Czasem uda się coś fajnego przecenionego wyhaczyć :)

Oriflame
Wzięłam ulubiony krem, a właściwie maskę do rąk oraz nowość masło do ciała, które już dobiło dna i o nim Wam napiszę niedługo

Rossmann
Była promocja -20% m.in na włosy, to wzięłam dwa szampony, bo tego też używam na bieżąco, mydło już zużyłam i jak kiedyś dawno lubiłam, tak teraz znienawidziłam, tak się ślimaczy masakrycznie
Żel p/p z vouchera, zapach super, a puder mi się skończył, więc skorzystałam z kuponu -20% na makijaż i Isana powiem Wam, że to nie ta sama co kiedyś....
Dwa ulubione żele p/p :)

Paczki od przyjaciółek
Słodycze i kosmetyki :) Balsam dobił końca, a krem do twarzy używam, ale wkurza mnie, że nie widać ile jeszcze zostało ;) Boguś 💙
Z tego jeszcze nic nie użyłam, ale świeczki powoli zaczynam palić, to i ta pójdzie w ruch, maseczka też zaraz, no i balsam zagramaniczny ;) nie wiem czy go oszczędzać czy używać 😂😂 Majka 💙

Dodatki do gazet
Bardzo mnie ciekawiła ta odżywka, bo chciałam taką w sprayu bez spłukiwania. Cieszę się, że udało mi się ją kupić.
A to właściwie kupiłam już 2 listopada, ale może Was zaciekawi i jeszcze uda Wam się kupić. Masło do ciała już używam i szampon też, oba kosmetyki mi podpasowały.

Koniec, kto dotrwał? 😂 jeden miesiąc prawie nic a kolejny się kosmetyków trochę przytuliło. Jak Wasze zakupy kosmetyczne? Co Was ciekawi, o czym napisać?

Miłego wieczoru
Dorotxy

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdobycze. Niech Ci dobrze służą i dają przyjemność użytkowania.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam czarną odżywkę Gliss, ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! Maseczka w płachce w dobrej cenie upolowana, lubię robić sobie takie przyjemnosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło Vianek mnie ciekawiło, ale nie widziałam z nim gazety. Żel palmolive jak wiesz jest super! Ten melonowy wpadł mi w oko. Co do kremu bielenda - on ma opakowanie air less? Jak tak to postaw go sobie na latarce np w telefonie najprościej i widać ile zostało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kompletnie o tym sposobie zapomniałam, ale już go nie wykorzystałam, bo krem mi się skończył ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne jest to masełko ;) choć bardziej jak balsam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...