niedziela, 21 kwietnia 2024

Balea * Mleczko do ciała

Cześć 😊

Lubię żele z tej firmy, miałam inny balsam z ekstraktem z imbiru i olejkiem moringa i byłam zadowolona, a ten ?

Balea
Mleczko do ciała z wyciągiem z pestek śliwek bio i mleczkiem migdałowym 
Od Producenta: 
Ode Mnie: Wygodne opakowanie, zamykane na klik o pojemności 200ml. Mleczko już powoli się kończy i można je przeciąć by zużyć do końca. 

Zapach totalnie nie mój, słodko gorzki, mdły, ja szczęście czuć przy nakładaniu a później już nie. Na początku myślałam, że to brzoskwinia i myślę czemu jej nie czuć 🤣 a potem przeczytałam, że to śliwka.  
A wydaje się, że konstrukcja gęsta, bo trochę długo się je rozprowadza i chwila, żeby się wchłonęło.

Niestety mleczko mnie rozczarowało, bo jest słabe, użyje wieczorem po kąpieli i jak idę spać, po jakiś ok 2 - 3 h już czuję wysuszenie na plecach, a nie jest to przyjemne uczucie. Dlatego cieszę się, że nie jest jakiś bardzo wydajny i zaraz się skończy.

72 h wilgotności, tak zapewnia producent, no tyle czasu nie miałam balsamu na sobie, bo kapie się codziennie, ale śmiem wątpić, że mleczko tyle czasu dałoby radę. Mleczko vegan to ja plus, ale duży minus za słabe działanie.

Akurat to mleczko dostałam od przyjaciółki, sama go nie wygrałam i sama też nie będę kupować mleczek tej firmy, bo akurat z balsamu byłam zadowolona.

Skład:

Lubicie Balea? Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk od nich? Ja głównie lubię żele, choć nie zawsze pasują mi zapachowo, lubię też szampony.

Miłego wieczoru 
Dorotxy 


2 komentarze:

  1. Mnie kosmetyki tej firmy bardzo dobrze się sprawdzają. Tego mleczka jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka balsamów/mleczek z dm i było z nimi różnie. Szczerze mówiąc większość mnie właśnie rozczarowała, jedynie balsam z olejkiem arganowym bodajże miło wspominam, ale miałam go dawnooo. Na 99% już nie jest dostępny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...