czwartek, 11 stycznia 2024

Kalendarze adwentowe 2023 * Okienka 13 - 18

Cześć 😊🌲

Kolejne okienka z kalendarzy adwentowych, tu już jak zwrócicie uwagę, zdjęcia są robione już po części na nowo ;) Nadal przyzwyczajam się do nowego telefonu ;) 

Okienko 13

E.Wedel Wafelek WW - poszedł w dobre ręce ;)

Jorgobe Serum Niacinamide - ciekawi mnie bardzo, ale chcę skończyć co mam teraz do twarzy otwarte, bo za dużo, to nie dobrze ;)

Okienko 14

Peter Thomas Roth Maska enzymatyczna dyniowa - ona tez musi chwilę poczekać, nie ukrywam, że marki nie znam i mnie intryguje

Onlybio Płyn do kąpieli - użyłam go jako, że pod prysznic, nie wysusza, pięknie pachnie, fajnie się pieni, prysznic był przyjemnością ;) aż mi smutno, że już się skończył

Maseczki Balea w płachcie, Dermika w kremie i Mydło do stylizacji brwi od Bogusi - póki co odłożyłam na później, bo i mam coś do brwi i kilka maseczek, które muszę zużyć szybciej ;)

Okienko 15

Only bio Maska ratunkowa - cokolwiek to znaczy zacznę ją teraz używać, póki co rozczarował mnie jeden szampon, odżywki są super oby i maska była fajna

MCM Onyx Fragrance Woda perfumowana - nie od razu pomyślałam, że to męska woda, lubię takie zapachy, a ten ma coś w sobie :) Teraz mam dwa plecaki ;)


Okienko 16

E.Wedel Pierot - też pojechał w dobre ręce ;)

MAC Pomadka matowa Rogue a levres - w kolorze 316 Devoted to chili, kompletnie nie mój odcień, także nie będę jej używać, szkoda, że nie dali jakiegoś nudziaka, bardziej uniwersalny

Halfly Krem nawilżający - choć mnie ciekawi, to musi poczekać

Okienko 17

Doctor babor Ampułki hialuronowe - oj dużo tego było w różnych kalendarzach, dlatego tak mnie interesują, mam nadzieje, że uda mi się je użyć jeszcze tej zimy

Only bio Peeling do ciała - akurat używam innego, więc ten schowałam, ale mam nadzieje, że będzie fajny drapak.

Okienko 18

Teaology Krem do twarzy - znam już tą firmę, ale nie ten krem

E.Wedel Pawełek - niestety zjedzony ;) to zdjęcie robione już nowym aparatem, bo zdjęcia w starym przepadły :) dlatego nie znalazł sie na zdjęciu

Eveline Maseczka i yves Rocher pomadka ochronna od Bogusi - też czeka na swoją kolej :)

Została jeszcze jedna seria, która już niebawem :) Jeśli Was ciekawią jakieś kosmetyki, dajcie znać, spróbuje opisać tu lub na Instagramie :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

6 komentarzy:

  1. Fajna zawartość. Widzę moje ulubione batoniki🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling i płyn Only Bio wpadły mi w oko :) Ale mogły być większe (głównie mówię o peelingu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz z onlybio miałam, całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawartość :D Super produkty :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności! Zauroczyły mnie te wody toaletowe w kształcie plecaków. Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te kalendarz miałaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...