sobota, 23 listopada 2013

Lakiery Eveline, Miss Sporty i Wibo -40% Rossmann

Witajcie!
Pewnie już wiecie o szaleństwie -40% na kolorówkę w Rossmannie. Ja byłam wczoraj rano, chciałam uniknąć tłumów i kupić upatrzone wcześniej dwa lakiery, no ale wyszłam z pięcioma ;) Miały być dwa, a jak ewentualnie coś wpadłoby mi w oko, nie mogłam przekroczyć 20zł. Udało się, prawie się zmieściłam, dopłaciłam tylko 5gr ;)
Oto moje cuda

Eveline miniMax Holografic - numerki  401 brąz, 404 czerwień, 411 fiolet
Miss Sporty Metal Flip 3114 lub 030 - nie wiem są dwa numerki....
Wibo matowy piasek brąz Nr2

Zrobiłam Wam od razu swatche, jakby któraś nie była zdecydowana ;)

1warstwa
 2warstwy
I z bliska


Najbardziej zawiodłam się na Miss Sporty, na ostatnich zdjęciach są 3 warstwy, a jeszcze są prześwity...
W holo i paskowcu się zakochałam ;) W nich wystarczą spokojnie dwie warstwy.
Nastawiłam sie na fiolet holo i brąz piaskowy, wcześniej wypatrzyłam je na blogach :)
Mocno nie poszalałam, bo nic więcej nie potrzebowałam a Wy mocno poszalałyście?
Wiem, że podobne promocje są w Hebe czy Superpharm, niestety tych sklepów u mnie nie ma.

Pozdrawiam miłego weekendowania :)
Dorotxy


19 komentarzy:

  1. Ja także kupiłam lakiery, choć nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie,poza Miss Sporty mi się podobają :) bo nie lubię takich metalicznych...a piasek brązowy najpiękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brąz będzie kolejny, na razie króluje holo na pazurkach ;)

      Usuń
  3. Ja zaopatrzyłam się dziś w Rossmannie w jeden lakier Miss Sporty, 3 tusze do rzęs Wibo, 2 róże Wibo i krem BB Miss Sporty. Lakier tylko jeden bo w swojej kolekcji posiadam ich dużo i nawet zaczynam rozdawać powoli ludziom bo boję się że pozasychają mi w buteleczkach.
    http://izoldowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam sobie trzy lakiery a dodatkowo krem BB i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę holo :( u siebie w rossie nie widziałam szafy eveline :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest od niedawna, w galerii w innych chyba też nie ma....

      Usuń
  6. Te lakiery z Eveline są cudowne! Najlepszy 401 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. większość już po zakupach w Rossmannie ja jeszcze przed :) w jakiej cenie sa holo? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolory, takie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory choć dla mnie zbyt lekkie pokrycie
    fajny blog, ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) pozdrawiam
      lubię też takie lekkie krycie :)

      Usuń
  10. fajne stonowane kolorki - w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nie też nie ma tych sklepów. Ja chyba nie skorzystam z promocji w tym roku.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piasek z Wibo też mam ten i jeszcze 2 inne z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...