sobota, 19 października 2024

Glow stars * Pianka w żelu do mycia twarzy

Cześć 😊

Totalnie zapomniałam zrobić zdjęcia, zanim większość zużyłam, choć codziennie pod prysznicem o tym myślałam 😂

Glow Stars
Pianka w żelu do mycia twarzy
Od producenta:



ode Mnie:
 Kosmetyk w tubie o pojemności 150ml. Jak na taką pojemność jest bardzo wydajny.
Trochę ciężko się go otwiera.

Konsystencja ani żelowa ani typowa pianka, bardziej gęsty żel, z którego robi się mini pianka jak po większości żeli, więc bez szału. Na dłoni po prawej po wyjęciu z opakowania i po lewej lekko rozsmarowane.
Jeśli chodzi o działanie to jestem zadowolona, dobrze domywa resztki makijażu, skóra po użyciu jest odświeżona, domyta. Nie podrażnia,  nie szczypie w oczy.
Zapach ma świetny, bardzo przyjemny, relaksujący.
Polubiłam, ale raczej już nie kupię, choć cudów piankowych nie oczekiwałam, to lekki zawód jest ;)

Skład:


Niestety ciężko będzie go wydostać do końca, nie wiem czy nie trzeba będzie rozciąć opakowania, trochę za gęsta konsystencja na takie opakowanie.

Znacie ten kosmetyk? Jakie są Wasze wrażenia?

Miłego weekendowania
Dorotxy

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie do końca ci kochana odpowiada, ale ja jednak chciałabym ją wypróbować Ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kosmetyku, ale chyba nie chce go poznać, skoro ciężko się go wydobywa z tuby. Czasami producenci dają opakowania nie adekwatne do konsystencji kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawił mnie opisem formuły, ale właśnie czytałam, że ma mało wspólnego z pianką, więc raczej nie kupię :) Ale z tej serii jest super krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków, zwłaszcza tych do Ciebie i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...