wtorek, 25 października 2016

Beautiful Box Tajemnica Szeherezady

Witajcie :))

Jakiś czas temu dostałam się do testowania na portalu Ofeminin boxu Szeheryzady. Dziś chcę Wam go pokazać i choć jednej rzeczy zabrakło to i tak jestem zadowolona :) Poniżej dużo zdjęć.

Beautiful Box 
Tajemnica Szeherezady 
W boxie znalazłam:
- Matowy cień Nude Matte Shadw Nyx - niestety w moim pudełku tego cienia zabrakło, szkoda...
- Brązowa maskara Brun Audacieux by Beautiful
- Złoto-brązowa kredka do oczu Yes Love
- Kredka-cień Ce Rêve Bleu by Beautiful w kolorze tysiąca i jednej nocy
- Zestaw metalicznych tatuaży
- Koralowy lakier do paznokci Juicy Coctail by Beautiful
- Orientalne, wiszące kolczyki


ode Mnie: Box ma już ciekawe pudełko, które na pewno sobie zostawię i wykorzystam. Wszystko już przetestowałam i bardzo się cieszę, że udało mi się go otrzymać. Bardzo podobają mi się kolory kredek i choć myślałam, że ta grubsza będzie bardziej siwa, a mi w takich kolorach nie dobrze, to miło się miło rozczarowałam, bo kolor jest ciemniejszy, głębszy i z delikatnymi drobinkami, które nadają jej uroku. Brązowa ma na drugim końcu pędzelek, jednak rozmazana kredka już mi się tak nie podoba, a poza tym pędzelek zmywa cień, który nałożyłam wcześniej, może sprawdzi się lepiej do nakładania cieni...

Tusz niestety musi chwilę odleżeć, bo jest za mokry i skleja mi trochę rzęsy, muszę posiłkować się inną szczoteczką by je rozczesać, ale pięknie je wydłuża i podkręca. Bardzo się cieszę, że trafiła mi się brązowa mascara, bo dawno takiej nie miałam, tylko ciągle czarności ;) Szczoteczka nie silikonowa, lubię takie, dobrze się nią nakłada tusz.
Tatuaże też mnie miło zaskoczyły, choć niestety się zapomniałam pod prysznicem i rękawicą część go zdarłam - dosłownie ;))) Następnym razem będę ostrożniejsza, bo tatuaż na prawdę fajnie wygląda i się mieni.
Kolczyki choć w kolorze złota, to ostatnio się do takich przekonuje, a że lubię długie to jest bardzo mi podpasowały. Dobrze się je nosi, nie uczuliły mnie.
Niestety kolor lakieru nie przypadł mi do gustu, koral choć podoba mi się u kogoś u mnie nie wygląda najlepiej. No i trwałość ma słabą, na drugi dzień już miałam wytarte końcówki, a na kolejny odpryski, musiałam zmyć. Pędzelek z tych węższych, ale wygodnych.
 Kredki i tusz na oku



Kredki trzymały się świetnie przez cały dzień, nawet bez użycia bazy, nic się nie odbiło na powicie, nie rozmazało.
Pomimo braku cienia, nie fajnego lakieru do paznokci, z boxa jestem bardzo zadowolona.

Czy ktoś z Was też może go testowa? Ciekawa jestem wrażeń :)

Miłego wieczoru
Dorotxy

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw,lakier do paznokci super i kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo mój kolor, ale ładnie wygląda na zdjęciu hehe

      Usuń
  2. Całkiem ciekawy box, fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory świetne, przypasowały mi bardzo :)

      Usuń
  3. Fajnie zamienić się w turecką księżniczkę chociażby na jeden wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie.... :) choć nie używałam jeszcze kredki grubszej jako cienia, ale wszystko przede mną :)

      Usuń
  4. W sumie fajny kolor tego lakieru... Ładne masz paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię takie i mam nadzieję, że szybko kolor nie zejdzie ;)

      Usuń
  6. Polowałam na ten box, ale się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie, chociaż ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Cenie konstruktywną krytykę, nie zostawiaj proszę Spamu (wszelakich linków i propozycji typu obserwacja za obserwację czy inne reklamy). Będę wdzięczna. Inaczej będę zmuszona kasować.
Do każdego komentującego staram się zaglądać, nie musisz mnie zapraszać :))
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...